Zoals het onderwerp al gezegd, ik heb vanaf gister wit rekbaar slijm. Ik weet dat als het doorzichtig is dat het dan je vruchtbare dag is. Maar nu zit ik goed een week na mijn eisprong en heb dit ineens. Hebben meerdere meiden dit eens gehad?? En wat zou het kunnen zijn??
Hoi, ik had het toen ik zwanger was.. Maar of ik dat toen al zo snel had, een week na eisprong, dat weet ik niet meer..
Ik heb tussen vorige week maandag en woensdag mijn eisprong gehad. Ik heb dit nooit eerder gehad dat ik het later weer kreeg en helemaal niet dat het wit was. Ik wacht het nog wel af... Vind het nu toch wel spannend worden haha....
Eitje zou nu ingenesteld kunnen zijn.. Dus het kan dat het van zwangerschap is.. Heb je verder nog symptomen? Gewoon ff rustig afwachten en over een week gewoon testen hè, haha.. Spannend dan idd!
Ik heb het zuur, maar daar heb ik helaas snel last van. Maar ben de afgelopen dagen wel ontzettend moe. Ik heb echt het gevoel dat ik het liefst de hele dag op bed wil liggen en slapen. En ik moet meer plassen dan normaal, maar ik kan me niet voorstellen dat je daar al zo snel last van kan hebben.
Ik heb het elke maand, is mijn slijmprop... dus bij mij geen goed teken! Maar er zijn dus meiden die het juist hebben wanneer ze zwanger zijn, lees ik... afwachten meid, is het enige wat je kunt doen!
Meer plassen, maar wel snachts bedoel ik dan, was bij mij al heel vroeg in de zwangerschap.. Dus het kan zeker wel..
Ik moet mezelf ook echt inhouden niet te gaan testen hahaha.... Ik heb ook onwijs gevoelige tepels en pijnlijke borsten... Als ik mijn bh uit doe wil ik ze het liefst nog ondersteunen totdat ik lig. Ik heb al een behoorlijke grote cup van mezelf, dus kan niet goed zien of ze gegroeid zijn of steviger ofzo haha.... Ik vind dat afwachten wel vermoeiend elke maand hahaha....
Heey, ik had dit ook.. Van de week, weet alleen niet precies wanneer mn ei is geweest.. Heb gister wel negatief getest.. Mss te vroeg of bij mij betekende t gewoon niets.. Succes! Hopelijk goed nieuws voor ons!
Ik heb net een test gedaan, omdat ik me echt niet in kon houden haha... Ik zag 2 strepen De tweede streep was niet heel donker, maar wel duidelijk te zien. (zelf mijn vriend zag meteen de 2de streep) Dus ik wacht nog heel even af en doe maandag desnoods een nieuwe test voor de zekerheid :-D Maar ga wel iets positiever het weekend in
Ik teste bij mijn dochter echt pas na nod positief en ik had toch echt al veel symptomen daarvoor.. Succes, even vol houden nog! Haha
Ik wilde net gaan reageren dat ik precies dezelfde symptomen had! Maar in plaats daarvan kan ik je dus alvast voorzichtig feliciteren! Hopen dat hij donkerder wordt.
Ik had dat in de vorige ronde ook. Heb er een topic voor geopend. Zoals meiden hier al zeggen kan beide kanten op. Ik ben ook gewoon ongesteld geworden😢