Hoihoi, Misschien een beetje vage vraag, maar we zijn afgelopen week gezellig bezig geweest, iets actiever dan normaal (om de dag) omdat het mijn vruchtbare dagen waren. Vandaag zou mijn eisprong zijn volgens de kalender. Ik weet wel dat dat een gemiddelde is, maar voor ik afwist van die Billingsmethode merkte ik altijd wel heel duidelijk verschil in afscheiding, zeker de doorzichtige draden-variant. Nu merk ik het eigenlijk niet, heb ik dan nog geen eisprong gehad? Word er een beetje onzeker van.. of heb je minder slijm als je actief seks hebt? (vind klussen zon raar woord, doet me denken aan een schilder of timmerman, ghehe) Heeft er iemand ervaring mee dat ie ook ineens minder slijm had oid?
Dat weet je nooit zeker meis of je ei geweest is of niet. De slijm waar je het over hebt heb ik nooit meer . Er hoeft niet perse slijm te zijn om ei te krijgen. En lijkjes bestaan er helaas nog steeds niet om te kunnen spieken.
Hey, Ja ik heb die ervaring wel maar niet echt vergelijkbaar met jouw situatie. Na mijn mk heb ik ook geen idee wanneer mijn ei was. Het slijm is ook nooit doorzichtig en dradig geweest zoals normaal. Dus heb ook geen idee hoe of wat...
Hmm. Ik had het wel altijd dus is gek. Maar bedankt voor de reacties.. Ik vind het wel vrouwelijke marteling. Dat ei zegt niet eens ff dattie eraan komt, (duidelijk) en vervolgens sloven we ons een tijdje uit, en daarna kun je hele tijd wachten op het eindresultaat En Jootje, wat vervelend van je mk =( zijn jullie nu wel weer aan het proberen dan? Lijkt me echt een vervelende ervaring. Mijn moeder heeft het ook gehad.. En zoveel vrouwen op deze wereld helaas. =( Ze praat er nooit over.
Women@ Sorry kan er ook niks anders van maken dan dat je altijd maar weer wachten en nog een wachten moet op resultaat . Gezellig blijven doen is alles wat je kunt doen hihi.
Ik weet niet of je bewust voelt of je slijm hebt? Maar het komt er niet altijd uit, dus dan zie je het ook niet. Maar het is er waarschijnlijk wel.
Thx. Was heel naar. Ben er soms nog verdrietig van. Ik heb na de mk wel nagedacht of we direct weer wilden proberen maar ik mis het zwanger zijn zo enorm. Dus we hebben besloten gewoon te blijven doorgaan. Nu zijn we er niet super mee bezig geweest zoals ovu testen en dergelijke dus de zwangerschap was bijna een verassing. Ik wil er de komende maanden dus vooral ook niet te spastisch mee bezig zijn. Ik hou mijn cyclus wel mij met period tracker maar heb nu geen idee hoe het zit na mijn mk. We wachten maar gewoon af. Meer kan je niet doen he. Maar mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben (geen idee waarom)
Nou tijdens mijn vruchtbare dagen komt het er echt in grote hoeveelheden uit hoor. Dat is ook de bedoeling zeg maar 😉
@ Marnat: dat is waar. Wachten, wachten....... in principe heb ik "alle tijd". Maar toch. @ Maira11: Ik voelde het altijd wel. Heel duidelijk. Het kwam er echt weleens uit, soms gewoon genant tijdens werken.. stond ik op uit de stoel... rennend naar de wc. Heb zelfs weleens gehad dat een collega vroeg of ik blaasontsteking had, hehe. Maar goed. Misschien komt het er deze maand wel minder uit idd... Hopelijk. Ah, zo te lezen ben ik niet de enige, Jootje123 heeft er ook last van! Ik duim voor je Jootje! Ik snap dat je daar nog steeds verdrietig om bent. Het is ook niet niets. En idd, er spastisch mee bezig zijn helpt ook niet. Ik ben alleen al zo nieuwsgierig naar hoe en wat je dan voelt, omdat het ook bij iedereen weer anders is...