Pijnlijke borsten Auw Auw Auw!

Discussion in 'Zwangerschap' started by zingzangzong, Apr 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zingzangzong

Jan 21, 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Meiden,
    11,5 weken zwanger (eerste) en mijn borsten zijn nu al gegroeid. Helaas had ik al een 75E cupmaat en ben ik bang dat ik een snel een grotere moet kopen.

Maar mijn borsten doen soms zo in ene z'n zeer! Dan lijkt het wel alsof mijn borsten in brand staan en ik weet echt niet wat ik er aan kan doen. Iets kouds (ikhebaltijdkoudenhanden) er op doen werkt niet echt, het is gewoon zoooo gevoelig.. Misschien heeft iemand een magische tip! :)

Heeft iemand ook tips in 'wat' (of waar) voor bh's je nu het beste kunt kopen (gezien ik nog geen borstvoeding geef en mijn borsten wellicht nog zullen groeien..) Ik hou bijv nu mijn sportbh al 3 weken aan haha.. (af en toe wel even wassen hoor hihi) maar de andere die snijden zo.. Ik was gister naar 3 bh winkels en geen 1 had mijn maat en ze konden mij ook niet uitleggen wat je nou het beste kon doen tegen die pijn..

Alvast bedankt voor het lezen en de mogelijke helpende tips!

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Ik loop zelf iig zoveel mogelijk zonder BH, maar had van origin een B, dus dat kan ook makkelijk. Soms heb ik het idee dat er met messen in wordt gesneden. Niets helpt, maar flink op mijn borsten duwen laat de pijn dan nog wat afzakken. Gelukkig heb ik dit niet al te vaak. Ze doen gewoon standaard zeer dat ik er beetje aan gewend ben. Maar die steken gelukkig niet te vaak.
    En in een winkel met positiemode? Kunnen ze je daar niet helpen?

3. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

Dec 17, 2013
    1,326
    0
    0
    Bij mij doen ze het zeerst als ik het koud heb
    Dan vind ik het wel prettig om iets warms er op te legen, als ik uit huis ben dan ben ik net napoleon :D

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    BH's van het merk Anita zijn fijn! Verder zorgen dat er geen kou op je borsten komt in de zin van tocht en veel je bh uit.
    Wat bij mij hielp was mn borsten insmeren met olie en dan wat masseren, dat haalde iets de ergste druk eraf..

5. fruubke

fruubke Lid

Mar 30, 2014
    24
    0
    0
    Ik loop zoveel mogelijk zonder bh strijken over me jorsten helpt even maar vind un wsrme douche het best helpen..nu 14 weken en heb er een stuk minder last van

6. singa

singa Niet meer actief

Inderdaad de bh's van Anita zijn erg fijn. Ik heb er de voedingsbh's van. Het is wel belangrijk dat je een goede bh aanhebt.
    Ik ben bij de vorige zwangerschap helaas ook van een 80E naar een 80G gegaan. Bij mij zijn ze helaas na de zwangerschap ook niet kleiner geworden.

7. zingzangzong

Jan 21, 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor de goeie tips! Ik ga meteen opzoek naar de Anita bh's :)
    Hoop dat de pijn na verloop van tijd minder wordt inderdaad. Ben benieuwd!
    Ik zal ook eens mijn borsten insmeren met olie of een lekker cremetje, kijken of dat wat verlicht...
    Nogmaals bedankt! Ik zie weer positief licht in de tunnel hihi ;)

8. zingzangzong

Jan 21, 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Singa,

Ging jij voor de anita bh's naar een winkel, of kocht je deze online? Ik merk namelijk dat het bij grote maten zo moeilijk in te schatten valt of het goed zit..

Alvast bedankt voor je antwoord!

9. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heet geen Singa maar wel grote maat... 80H inmiddels.... Ik heb gepast in de winkel, dan weet je wat je koopt en kunnen ze je advies geven!

10. singa

singa Niet meer actief

Ik koop ze ook altijd in de winkel. Bij ons in het dorp zit een goede winkel dus dat scheelt. Ze geven ook goed advies. Bovendien verschilt het per bh hoe het zit en welke maat ik precies nodig heb. Zij kijken altijd even mee of het echt goed zit en of ik de juiste maat heb. Ik vind dat heel fijn.

Share This Page