Bah,voel me down...ik kan me ook niet totaal inzetten voor m'n 1,5 jarige dochtertje.alles is gewoon wat teverl opt moment.heb een kort lontje en zit mezelf in de weg.sorry hoor,moet ff klagen.herkenbaar bij anderen die ook van nr 2 in verwachting is??
Hi meis, Ik voel me niet down maar heb wel weinig energie, waardoor we weinig doen op een dag. Voel me daar wel schuldig over.. Waarom voel je je down? Waar denk je aan? Hen je t al besproken met de vk?
Ik zit al een poosje in zon ''bui''. Bij mij komt het door dat ik vrij weinig kan en voor mijn gevoel dus echt gebonden ben. Ik ben dan ook echt blij als de baby geboren is en ik mijn gezin weer de tijd en aandacht kan geven die ze verdienen.
Ik heb het ook.. Ondanks dat ik nog even moet.. Zit nu thuis zonder werk en heb ook nog een meisje wat aandacht nodig heeft. Ik heb veel last van harde buiken en kan daardoor weinig doen. Ik voel mij daar ook schuldig over. Niet alleen tegen over m'n meisje maar ook tegenover m'n vriend. Als hij dan thuis komt van een dag hard werken heb ik niks gedaan. Dat vind ik erg lastig. Gelukkig vindt hij het niet erg en ondersteunt mij waar mogelijk maar ik ben blij als de kleine geboren is en ik m'n lijf weer enig sinds terug heb...
Ik moet nog 2 weken maar vind het op het moment ook behoorlijk pittig. Zwaar verkouden, niet meer mobiel, peuterpuber in huis, veel harde buiken, slecht slapen en ga zo maar door.. Het wordt tijd dat de kleine komt en ik kan herstellen om daarna weer aan een ritme/nieuwe gezinssituatie kan werken! Sterkte meiden!!
heel herkenbaar, heb dit ook al een tijdje. ik kan ook weinig door me bekken en zit de hele dag thuis, me dochter gaat gelukkig naar school, daardoor ga ik s ochtends altijd nog even slapen. Het wachten tot het begint maakt me helemaal gek pff, maja nog eventjes!!
Heb het ook. Dit is m'n 3e zwangerschap. Vk heeft me verteld dat ik zwangerschapshernia heb, heb ook mega veel last van m'n bekken, m'n vriend werkt in ploegen dus vaak weg. Lopen nog 4 kids in huis rond. 3 gaan naar school en zoontje is hele dag thuis en is echt mega druk. heb hele huishouden enz er dan ook nog bij. Vind het ook echt heel zwaar.
Hoi,bedankt voor jullie reacties!!ik hoop idd dat als de beeb er is ik dan weer wat mobieler ben.ben moe/slaap superslecht en buik zit me in de weg.vandaag voel ik me goed,kan ook dan meer hebbenvan me drukke ukkie.nog een paar weekies en vooral wat tijd voor mezelf en vriendinnentijd ga ik ff inplannen,ff niet mama zijn.
ik ben nog maar 26 weken en ik heb het ook al soms erg moeilijk om bepaalde klusjes te doen... rustig aan hoor!