Pijnlijke borsten, buiksteken onderin 2 dagen na nod

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sunny37, 27 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.646
    3.458
    113
    Gefeliciteerd!!

    Nogmaals het is een FEIT dat je op 2 dpo nog niets kan voelen want dan is er nog helemaal geen zwangerschap. Er is dan nog geen innesteling geweest. Dat betekent niet dat iedereen negatief was. Het is gewoon onmogelijk!

    Desalniettemin ben je nu wel zwanger en dat ks fijn nieuws!
     
    YellowEyes, Maan14, Roos12 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Doe eens niet zo negatief joh:roflmao:
     
    YellowEyes, Maan14, Sniekie en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    In de eerste plaats gefeliciteerd. Ik ben het eens met de dames dat hcg op 2 dpo vrijwel onmogelijk is MAAR... ik wist ook altijd vanaf dat we seks hadden gehad dat het die ronde raak was. Ik wist het dan gewoon gebaseerd op...niks anders dan gevoel... en dan 2 weken lang mezelf rustig houden en mezelf voorhouden dat het ook niks kan zijn en ik “gewoon” ongesteld kon worden. Maar toch elke keer als ik het gevoel had dat het zo was was het ook echt zo, de ene keer met een betere afloop dan de andere keer. Andere rondes was mijn gevoel minder sterk.. en misschien maakt mij dat een zweefteef maar dat is dan maar even zo.
     
    Want2beAmom en Sunny37 vinden dit leuk.
  4. wjvm

    wjvm Actief lid

    10 jan 2016
    342
    247
    43
    Gefeliciteerd!!

    Ik snap wel wat je bedoelt.. want ik zit met het zelfde heb afgelopen maandag eisprong gehad, sinds woensdag wat roze afscheiding met afvegen gister was iets roderig vanmorgen half 8 roze En om 10u ging ik weer plassen.. en een bruine roestkleur klodder slijmerig..

    Dit kan de innesteling wel zijn! Voel me ook totaal anders me onderbuik deed vanmorgen ook zeer.. en hormonen gieren door het lijf.. warm koud en meeste warm, stemming is ups en downs..

    Ik moet ook nog wachten! Dus ik zie het wel.. geen menstruatie is dit want dat is te vroeg..
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.607
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Een innesteling op 2 dpo is theoretisch echt onmogelijk, sorry.

    Ik denk dat jij een eisprongbloeding hebt gehad.
     
    Killy88 en wjvm vinden dit leuk.
  6. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Niet zo negatief joh:roflmao:
     
    RoGiJuLi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina