Nét zwanger en supervet haar?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Annesi, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annesi

Annesi Lid

3 sep 2008
    57
    1
    0
    Flevoland
    Hebben jullie er ook last van?
    Ik ben net zwanger en heb zo een last van vet haar niet normaal meer! :confused:
    Het zit niet en lijkt dunner dan normaal gesproken het geval is.
    Komt door de hormonen i know, maar heb jij er ook last van of valt het wel mee?

2. Pino200

Pino200 Lid

12 jan 2009
    65
    0
    0
    Uden
    Hey,

ik had het op het eind van mijn zwangerschap echt verschrikkelijk. Heb zo vaak mogelijk van shampoo gewisseld, dat hielp hier wel echt.... :D

3. Suus en co

6 feb 2009
    11
    0
    0
    Hai!
    Ooh jee, dat heb ik ook sinds gisteren! Ben nog maar bijna 5 weken zwanger en heb van de een op de andere dag extreem vet haar. Het ziet er niet uit, ik kan wel janken.... Zie er al tegenop om morgen naar mijn werk te gaan. Ik heb van Weleda iets gekocht wat zou kunnen helpen. Heb het net gebruikt maar zie nog geen resultaat. Mijn haar is nu nog nat en zelfs dan voel je de vettigheid erdoorheen.

Hoe gaat het nu met jou en hoe lang heeft het geduurd? Het je een gouden tip voor me??????? Help!
    Grtjs, Suus

4. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Jeetje staat mij dat ook te wachten? Ik heb er nu (nog) geen last van, wel last van haaruitval, niet leuk ;)

5. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hier ook last van en vorige keer ook! Het lijkt bij mij nu alweer iets minder erg dan twee weken terug. Die hormonen ook ;)

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja, blegh, vetter haar (en ook minder haaruitval trouwens) en puistjes. Leuk he, die hormonen? :D

7. Suus en co

6 feb 2009
    11
    0
    0
    Ik heb inmiddels Kastanje shampoo van Weleda gebruikt en daarna Rozemarijn haarlotion en het lijkt al iets minder geworden!

Deel Deze Pagina