Hallo allemaal, Mijn man en ik zijn sinds januari bezig om zwanger te worden. In februari ovulatietesten gedaan, ook om te kijken hoe mijn cyclus is. 25 januari heb ik mijn laatste menstruatie gehad en 3 weken daarna had ik, volgens de ovulatietestenmijn eisprong. Daarna ben ik niet mee ongesteld geweest. Testen blijven negatief. Ik ben bij de huisarts geweest en ik moet begin juni terugkomen. Nu heb ik sinds een kleine week erge last van opgezette en pijnlijke borsten. Het voelt anders dan bij mijn menstruatie. Ook heb ik last van een opgezette buik. Nu is mijn vraag, kan je menstrueren zonder bloedverlies? En zou ik nu zwanger kunnen zijn zonder dat de testen positief zijn? Het zijn misschien wat gekke vragen, maar misschien hebben jullie er een antwoord voor. Alvast bedankt voor het lezen.
Was je voorheen aan de pil? Kan zijn dat je lichaam aan het ontpillen is en dan moet het allemaal weer op gang komen en dan werkt het gewoon nog niet zoals je zou verwachten. Dan is het gewoon een kwestie van geduld hebben.
Ik ben inderdaad aan de pil geweest en daar in november mee gestopt. Daarna heb ik 2 menstruaties gehad. Een 6 weken na het stoppen en daarna 5 weken later. Kan dat ook nog ontpillen zijn dan?