Pijn bij hoesten, gaan zitten, op staan, niezen en heel diep zuchten. Ik heb 3 kindjes en dit nooit (zo vroeg of buiten de zwangerschap) gehad. Het voelt echt als directe bandenpijn zoals bij 20 weken maar ik ben pas 5 dpo. Dit kan toch niet waar zijn?!
Zwanger kan idd nog niet , maar ei pijn zou mogelijk zijn. Aan de klus zou ik zeggen [ als je weer zwanger wil worden natuurlijk] Succes
Ja maar mijn ei is 17 april geweest, aangetoond met iovulatietesten en temp.. Mijn ei is het dus niet! Maar wat wel?
Dit snap ik even niet je zegt dat je op dag 5 zit en later zeg je dag 31 ?? Wat het dan is weet ik ook niet lijven kunnen rare dingen doen dat weet ik wel .
Dat is dag 5 maar mis dat een ander je kan helpen . Sorry foutje van mij heb net toch even gekeken wat je bedoelde met dpo . En weet het nu weer , ben er al een poos weer uit he In nestelling is vaak rond dag 10 of meer zo ver ik me kan heugen , wie weet .
Ik had het ook al vanaf de innesteling toen ik de laatste keer zwanger was (de keren er voor had ik er veel later last van) ik vind het wel spannend
Het was de volgende ochtend weer weg. Nu vandaag heb ik een soort kriebel in mn baarmoeder, vreemde gewaarwording... Verder heb ik helemaal nergens last van behalve dan dat mijn gevoel heel hard roept dat er een kleine babyjongen in mijn buik zit. Stom is dat he! Maar het zal wel weer niets zijn deze maand!