ik was tot mn 10weken rotsvast overtuigd van een meisje ,mn vriend zei jongen dan een droom gehad met een kleine knul en op 12weken was een klein knullemannetje te zien
in de september club zitten we nu op 8 jongens en 2 meisjes ik moet nog bijna 5 weken wachten voor ik het weet maar het is al wel meer dan 5 weken terug dat ik de laatste echo had, dus w.d.b. zitten we al over de helft
Niekenie: mn vriend droomt steeds over een dochter haha. Ben benieuwd! In de week van 7 mei de 20 weken echo
@ niekenie: kun je nog de optie "ik wil het niet weten" toevoegen? schijnt dat mensen daar behoefte aan hebben
Ik wil graag invullen *we laten ons verrassen Maar helaas, die optie staat er niet tussen Mijn gevoel zegt trouwens een meisje...we zullen zien in september
mnoc wat grappig dat we precies even ver zijn!! ook 27/09 uitgerekend en moet dus ook nog 6 weken wachten tot we weten wat het wordt en we denken ook dat het een meisje wordt hahaha
Ik ben ook 27 september uitgerekend en iedereen denkt dat we een meisje krijgen. Ik zelf eerst ook, maar begin toch wat te twijfelen. Moet nog ff wachten op de 20 weken echo voor we het weten.
wij, en onze naaste omgeving denken meisje. MAar willen het niet voor die tijd weten! Verrassing dus!
aye, klopt. wij willen ons graag laten verrassen hoewel mijn gevoel een sterk 'het wordt een meisje' is
Veel mensen om me heen denken een jongen. Ik denk een meisje. Mijn beste vriendin dacht eerst ook een jongen, maar droomde toen over ondas met een lief klein meisje nog minder dan 5 weken
Ik heb zeer sterk het gevoel van een meid. De meeste in mijn omgeving wel, alleen mijn moeder en schoonvader zeggen een jongen. Zaterdag hebben we de geslachtsecho, dus ben benieuwd!