Zie mijn banner. Ik heb nog niet getest, maar heb afgelopen weekend wel flinke ongikrampen gehad. Nu niet meer zo, ik voel wel steken in mijn borsten en heb veel wit verlies.... Nu wil ik eigenlijk testen, maar weet niet of dit 's avonds kan..... Moet het ' s ochtends of kan het nu ook nog?
Kan nu wel, maar voor een beter resultaat morgenochtend. Ik testte met niks overtijd 's avonds met die test positief (smorgens wel al een gewone test gedaan die ook posi was)
Dan wacht ik tot morgenochtend. Maar ik heb afgelopend weekend en dinsdag nog flinke ongikrampen gehad.....en ik heb veel witvocht verlies. Ik weet niet of dat zo positief is...
Hej Nikkie! Ik heb sinds 3 dagen ook witverlies! En vandaag wel heel veel. Ik heb wel eens gelezen dat het juist een goed teken is. Ik hoop het voor ons . Liefs Dayenne
Nee geen witverlies, dat was niet anders dan anders (ik had normaal altijd bruin een aantal dagen voor ongi, dat had ik nu niet)
Wanneer ga jij testen? Heb jij ook veel last van buikkrampen cq ongikrampen gehad? Ik afgelopen weekend en dinsdag nog vrij hevig...
Ik heb veel last van mijn darmen, nu ook. Ze maken veel geluid en borrelen de hele tijd. Ik voel allemaal bewegingen in mijn buik hihi. Gisteravond tijdens het omdraaien in bed voelde ik even een ongikramp, maar voor de rest helemaal niets. Ik heb vanmiddag testen besteld, dus zodra die binnen zijn doe ik een test . Wanneer ga jij testen?
Morgenvroeg. Ik heb de CB digitaal in huis. Dus die geeft wel meteen duidelijkheid. Alleen is deze, geloof ik, niet zo gevoelig. Duurt dan nog wel even voordat je de testen binnen hebt, of gaat dat vrij snel? Zijn dat die van Matcare? Succes iig!
Als het goed is heb ik de testen morgen al binnen Ik heb ze via iDeal betaald, dan worden ze gelijk verzonden. Ik heb ze van sensitest, die zijn net zo gevoelig als die van matcare. Spannend zeg, ik hoop dat ik morgenvroeg ook kan testen! Jij ook succes! Hou me ook de hoogte he!
ik ga morgen ook met een digi testen van CB spannend dan testen we samen er zijn er nog meer die morgen gaan testen! leuk leuk maar cb staat erom bekend niet gevoelig te zijn met het oppikken van hcg die van internet ed wel die kunnen soms zelfs 4 dagen voor nod al positief testen als je fase lang genoeg is althans! dus het kan zijn dat ie zegt niet en met een ander weer wel.. mocht je echt niet kunnen wachten kun je altijd nog de drogist induiken ook die van de kruidvat is gevoeliger dan die van clearblue stom he? ik heb nu ook redelijk wat witverlies gehad begint nu minder te worden maar het hoort er soms gewoon bij hoor! spannend spannend morgen weten we meer he!
Heej Nikkie en bwtje! Hebben jullie al getest? ik niet, mijn testen zijn nog niet binnen. Dus ik moet een dagje wachten! (vind ik niet zo erg, was al bang dat ik te vroeg zou testen). Veel succes allebei en ik duim voor jullie! Liefs Dayenne
o ik hoop dat dat een goed teken is... heb ik nl. ook! geen roze, geen bloed,wel krampen en veel wit verlies... heel veel succes met testen! voor mij nog een paar daagjes wachten.