Twijfel: wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stopcontact, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Oké.... als doorgewinterde ovutest-tempende moeder zit in twijfel :) Jullie raad is nodig!

Vanmorgen een negatieve cb digi ovutest. Na gebruik moet ik het teststaafje eruit trekken en het streepje was iets donkerder als gisteren maar nog erg licht en na opdrogen héél licht met duidelijk pennestreepje ernaast.
    Lig ik net te relaxen (moet vanavond werken) voel ik prikjes in mn bm. Nog niet eens mijn eierstokjes...
    Dus dacht... snel ff een nieuwe ovutest voordat moeders komt oppassen. En ja hoor! Een smily! Positief dus! Trek de teststrip er uit en zie dat het streepje een stuk donkerder is als vanmorgen máár in vergelijking tot niet-digitesten negatief (lichter als c streep)
    Zit ik nu in het begin van mijn piek!???

Maar nu... gisteren avond geklust. Wanneer nu weer?? Vanavond ben ik pas tegen 23.30 thuis :(. Morgenavond dan maar?

Dit is trouwens de 2e ronde digi-ovutesten en de eerste ronde dat ik 2 x dgs heb getest. Oja... ik temp wel al een poosje.

Hellupie! :D

2. Within

Within Niet meer actief

Gisteravond is al goed, morgenavond nog een keer lijkt me het beste :p of manlief vanavond nog even verleiden als je thuis bent...

3. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Vanavond zal ik wel bekaf zijn vermoed ik zo. Misschien een heule snelle wip? haha!
    Morgenavond zowiezo dan.

Pfff niet verwacht! Mn vroegste ovutest was vorige ronde op cd 16 en volgens ff is mn ei gesprongen op dag 17. Ik denk dat dat deze keer ook weer zo is.
    Gut.... dat je zo blij kunt zijn met een lachend gezichtje in een plastic hulsje he? haha!

4. Within

Within Niet meer actief

Haha ik gebruik geen ovu testen maar temp sinds deze ronde. Ik was als een kind zo blij met m'n rode kruis!

5. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Je moet wel zin hebben he... Anders is 't niet leuke sex...
    Succes... Heb geen ervaring met tempen en ovu testen...

6. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Dat is ook zo. Maar meestal na een lange rugmassage lukt dat wel ;)
    En ik kan morgen uitslapen tot kindlief wakker is ;)

7. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Wou al zeggen, want als je geen zin hebt zwemmen ze ook niet lekker he ;)

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hey meis, cb digi is betrouwbaar hoor, denk idd dat je het begin van je piek gespot hebt, dus hij zal de komende dag/2dagen nog wel posi zijn en duidelijkere streepjes, al mag je daar niet naar kijken..

Vanavond niet, maar morgenavond en overmorgenochtend zou ik klussen :)

9. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Inderdaad, vanavond niet. Morgenavond sowieso, je ei springt tussen 24-36 uur na de piek! Succes en veel plezier :D

10. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Thanx voor de reacties dames!

Vanmorgen weer een posi ovutest zoals ik wel verachtte.
    Tja, die streepjes zie je zowiezo omdat de teststrip uit het hulsje getrokken moet worden ;)

Gisteren avond is het er niet meer van gekomen. Was pas rond 23.15 thuis en kreeg toen vervelend nieuws te horen waardoor ik ook geen zin had.

Vanavond klussen we wel!

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Veel plezier ;)

Deel Deze Pagina