Ik trek het even niet meer In maart 2012 begonnen met zwanger worden in september zwanger helaas na 6w een mk Eind nov al weer zwanger geraakt helaas werd dit in januari met 10w een mk en curretage nu in ronde vijf na de mk nog niet zwanger en volgende week de uitgerekende datum van ons tweede* ik had zo gehoopt voor die tijd weer zwanger te zijn. Duurde het bij jullie ook zo lang na curretage ?
Ja het kan indd vreselijk lang duren! Ik had dan geen curretage gehad maar wel een miskraam in aug 2010 en was pas weer zwanger in dec 2011!!
Hier duurde het uberhaupt al 3 maanden eer ik weer eens ongesteld werdxenctoen nog 12 maanden,maar ik lees hier veel positievere verhalen hoor,dus zegt allemaal niks!
Mijn curretage was op 4 oktober 2011 en had op 10 december een spontane eisprong (was nog niet terug begonnen aan Clomid). Vervolgens wederom een spontaan ei op 21 januari 2012 (ging van ZH wisselen, dus mog steeds geen Clomid voor mijn PCOS) en had 3 februari weer een positieve test in handen. En hiervan kruipt het resultaat momenteel gezellig rond op het kinderdagverblijf
Vervelend he Ben vanaf april 2012 bezig en ook 2 miskramen gehad... Het wil nu ook niet meer lukken na die 2e miskraam lijkt wel. Zit nu ook in de 5e ronde... Ik heb wel cytotec gehad ipv curettage.