al een week ongi buikpijn. Symptoom?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Emmi, Jun 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmi

Emmi Actief lid

May 13, 2007
    138
    0
    16
    hoi meiden :)

Ik heb nu al een week ongi buikpijn en steken in mijn tepels.
    normaal als ik mijn maandstonden krijg heb ik alleen de dag zelf ongi buikpijn. Wil dit iets zeggen?
    En moest ik zwanger zijn is dit dan een slecht teken?

Heb vandaag een test gekocht maar ben wat nerveus. Ik ben bang dat ik teleurgesteld zal worden.

groetjes

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi Emmi, het zou een symptoon kunnen zijn. Maar je bent al 11 dagen over tijd? Dan zou je wel een testje kunnen wagen hoor ;)

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    ik zeg ga voor de test, super spannend meis, en 11 dagen overtijd dat ben je echt niet voor niets hoor!
    You go girl!
    Laat je het even weten als je getest hebt?

4. Emmi

Emmi Actief lid

May 13, 2007
    138
    0
    16
    Ik ben dus toch ZWANGER :D

had een positieve test! twee zeer duidelijke strepen.

het waren dus toch zwangerschapssymptomen.

5. Melissa001

Melissa001 Actief lid

Dec 12, 2007
    255
    0
    0
    GEFELICITEERD !

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    van harte gefeliciteerd meis!

Ik ehb zelf ook weer een beetje extra hoop op een zwanger schap want heb ook al heel de week last van een ongi buikpijn achtig iets...

Nog ff wachten dan weet ik het zeker... Spannend!

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Gefeliciteerd:)

8. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ook wij zijn nu in de 7e ronde, ik ben vandaag 2 dagen overtijd en heb al 5 dagen last van krampjes, vooral in mijn linker lies en af en toe in mijn buik. Ik vind het zo spannend, elke keer als ik naar de wc ga hoop ik niet dat ik ongesteld ben geworden. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen en had het echt al moeten zijn. Meestal krijg ik 2 dagen van tevoren roze/bruine afscheiding, voorafgaand aan mijn ongesteldheid maar dat heb ik nog niet. Ik wacht nog tot vrijdag en dan ga ik maar testen.
    Ik vind het zo spannend....

Groetjes Inca

Edit moderator: Dit bericht is van Inca. Ze had de meldenknop gebruikt ipv de antwoord knop.

9. Emmi

Emmi Actief lid

May 13, 2007
    138
    0
    16

Ik duim voor je :D
    Hou me op de hoogte

groetjes

10. ylaisa2008

Jun 5, 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    Dag Meiden,
    Ik zelf ben nu 8 dagen overtijd, gisteren getest maar negatief..die ongi buikpijnen heb ik ook al de hele week gepaard met hoofdpijn, rommelige darmen 's avonds en opvliegers.
    Was al naar de HA gegaan..want ik slik gewoon de pil al 10 jaar..wel een aantal keren vergeten..dit is de eerste keer ooit dat ik overtijd ben. Van de HA moest ik stoppen met de pil en wachten tot mn menstruatie begint..maar nog niks..dacht wel dat ik ongi zou worden..licht roze drupje..en 2 dagen later beetje bruin, maar het heeft niet doorgezet.
    Wil er vanavond weer een test tegenaan gooien..iemand advies welke test. Heb al CB gedaan en trekpleister.
    Trouwens..ben helemaal niet op de hoogte van mn temp..maar toevallig 2 weken geleden opgemeten omdat ik ziekig was en toen was mn temp 36.5 en nu de hele week al 37.0/37.1 zegt dat iets.
    Gefeliciteerd Emmi en succes Prinses!

11. HJ1977

HJ1977 Actief lid

Jun 6, 2007
    447
    1
    0
    Haha, ja, had ik ook de hele week vorige week. Krampen, warm/koud, hoofdpijn, last van mijn darmen. Zaterdag toch maar een testje gewaagd en zie de banner!

12. ylaisa2008

Jun 5, 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    HJ1977 Gefeliciteerd!..Hoeveel dagen overtijd was je?..of niet eens?
    Ik hoop zo dat ie positief is bij mij..we waren er nog helemaal niet mee bezig..maar die onzekerheid..daar wordt ik echt moe van.
    welke test heb jij gedaan?

13. Emmi

Emmi Actief lid

May 13, 2007
    138
    0
    16

14. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

Sep 1, 2006
    1,746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kan dus pas over 6 dagen testen, maar heb precies dezelfde klachten momenteel als die jij hierboven omschrijft. Had vandaag mn spijkerbroek aan met een T-shirt met lange mouw, zelfs mn laarzen aan met sokken en nog had ik het hartstikke koud, gepaard met hoofdpijn.
    Dus heb toch wel een beetje hoop, alhoewel dit natuurlijk ook een aankondiging kan zijn op de :evil:
    We zullen zien... :rolleyes:
    Hoeveel dagen was jij overtijd toen je ging testen?
    Ik wil zó graag eerder testen, maar weet gewoon dat het geen zin heeft :cry:

15. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

hoi ik had ook de hele week dat weeige gevoel.
    Maar niets met koud en warm.
    Dus ik zeg; ja die buikpijn zal vast een teken zijn geweest.

16. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Oh man en dan moet ik nog wachten met testen.
    Ik heb ook al de hele week ongi gevoel in mijn buik en van de week had ik het me toch koud.
    Wachten duurt dan zo lang zeg.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

17. mikki80

mikki80 Lid

Jan 25, 2008
    78
    0
    0
    Zwolle
    Hoi meiden,

Ik heb ook al een aantal dagen ongi-krampen en ga er vanuit dat ik vandaag gewoon ongesteld wordt (niet echt goed geklust en verder ook geen symptonen).
    Maar weten jullie hoe het komt dat je van de ongikrampen hebt terwijl je toch positief, dus zwanger, test?
    Ik vind het maar een RAAR iets, het vrouwelijk lichaam...

18. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

volgens mij omdat alles in je lichaam groeit en een plekje zoekt en dat kan blijkbaar niet zonder slag of stoot :(

Share This Page