Pijnlijke borsten na ei

Discussion in 'Eerste symptomen' started by ZoGraag, Oct 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

Oct 8, 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Hoi Ladies,

Op de eerste plaats proficiat, jullie zijn allemaal al zwanger in dit forum onderdeel.

Ik heb even een vraag en hoop dat er een paar van jullie zijn, die dit herkennen:

Nadat mijn ei geweest is, heb ik last van pijnlijke borsten. Heeft iemand van jullie dit ook gehad en weet die of dit betekend dat je ei niet bevrucht is of wat dan ook?

Reden van mijn vraag: vorige maand had ik ook last van mijn borsten, dacht toen dat ik misschien zwanger zou zijn. Nu hebben we een ovulatie test gebruikt en zeker op de juiste dagen geklust. De pijn in mijn borsten is duidelijk pas na de twee meest vruchtbare dagen, dus vraag ik me af wat het betekend.

Herkent iemand dit?

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii heeii,
    Ik had de 1e ronde ook pijnlijke tepels na me ei tot aan NOD en 2e ronde had ik pijnlijke tepels en kreeg rond NOD ook pijn aan de zijkant van me borsten, ze zijn ook duidelijk groter nu, ma ik ben nu dus wel zwanger.
    Het hoeft dus niks te zeggen:)
    Liefss Adorable

3. prinses sasa

prinses sasa Actief lid

Apr 11, 2010
    189
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mijn laatste zwangerschap had ik ook 4 dagen na mij eisprong al pijnlijke borsten.
    Maar bij 2 eerder zwangerschappen had ik alleen krampjes in mijn baarmoeder! Het kan alle kanten op! Maar voor jou hoop ik dat het raak is!
    Groetjes Sasa

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb er iedere maand last van, na mijn ei...

5. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook iedere maand last van. Soms al vlak na ei en soms ook pas een kleine week voor NOD.

6. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

Oct 8, 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Hey Ladies,

Bedankt voor jullie reacties!

Share This Page