Ik ben 19, mijn vriend 28 en ik slik microgynon 50. Een kindje zou welkom zijn, maar liever nu nog niet. Ik zit nog op school, we zijn op zoek naar een anders huis (flatje nu). Als het komt, wordt het met open armen ontvangen hoor, daar niet van, ik zou alleen liever nog even willen wachten.. Ik zou gister ongesteld moeten worden, maar je raadt het al, niet geworden. Verloor vanochtend op het toilet wel heel veel witvloed het kwam er echt in een 'sliert' uit (sorry ). 1,5 week geleden had ik opeens last van mijn borsten, voelden erg zwaar aan en mijn tepels waren erg gevoelig, tot pijn aan toe, maar nu niet meer.. We hebben het toen onbewust ook over een zwangerschap gehad, ook omdat ik al 2 weken beroerd ben, veel overgeef en veel migraine heb. Ik heb ook last van mijn darmen gehad, de nodige keren diarree en ga veel vaker naar het toilet dan voorheen.. Afgelopen zondag laatste pil geslikt, ik word dan woensdags altijd ongesteld. Het is nog nooit anders geweest. Heb nu wel buikpijn, maar of dit van de spanning is of van de ongesteldheid die er aan zit te komen, geen idee! Eigenlijk als ik dit zo lees begint er een lampje te branden en denk ik bij mezelf; Doe een test! Ben een beetje van mijn stuk af eigenlijk... Dus eigenlijk mijn vraag, wat denken jullie? Sorry voor het lange en waarschijnlijk warrige verhaal..
ik denk dat je je eigen vraag al heel goed beantwoord hebt: doe een test! Anders zul je het nooit zeker weten. Toen ik overigens nog aan de pil was is het ook wel eens 1 of 2 keer een dag later geweest omdat ik heel erg gestresst was. Als je je al een tijdje zorgen maakt over evt zwangerschap kan dit ook een rol spelen. Maar een test geeft uitsluitsel, dus gewoon even eentje doen en dan weet je meer.
Echt je hebt jezelf al het best antwoord gegeven. Testen!! Toen ik nog de pil slikte (zelfde als jij) heb ik ook een paar keer dat gehad.... ongi bleef uit tot de dag voor de volgende pil.... woonde nog thuis... net begonnen met een huisje zoeken.... alleen kreeg manlief (toen nog vriend) het zwaar op de heupen als ik het over kinderen had. Nooit getest, maar die zenuwen waren slopend.. Zwanger was ik dan nooit... anders had ik er nu al een paar rondlopen
Ik loop nu wel 100x naar de wc om te kyken of ik al ongesteld ben, haha.. Straks als vriendlief thuis is toch maar even 'n test halen dan. Bleh, zweethandjes hier.
Ja leuk is dat he??? Hahahaha.. Klinkt echt zooooo bekend Sorry dat ik daar om moet lachen, maar meestal zit je te balen omdat je ongi moet worden... en nu zit je erop te wachten..
Ja idd. En straks als blijkt dat ik niet zwanger ben, ben ik hoogstwaarschijnlijk nog teleurgesteld ook, omdat het nu wel heel dichtbij komt. Stiekem zou ik het wel heel erg leuk vinden en mijn vriend ook, het zou alleen zo onverwachts komen en eigenlijk op het verkeerde moment, in zoverre je dat plannen kan...
Spannend hoor...haal je dan wel de kuidvattest 2 voor 5 euro?? of clear blue?? Deze testen vaak al vrij vroeg in de zwangerschap positief..ene als hij nog niet gelijk positief test probeer er over een paar dagen dan nog eens eentje.. Succes ....ene laat je het wel even weten??
Ik haal dan idd de kruidvattest 2v5. Mijn vriend is op 't werk en kan niet bellen, hij zsmste; Maak me ff gek zeg! Hij zit dus ook in spanning, rond half 5 is hij thuis. Vanavond zijn we niet thuis, dus laat het dan morgen weten. Misschien wordt ik nog wel ongesteld vanmiddag, wie weet. Jeetje, wat een spanning idd op de donderdagmiddag. Kan ik btw niet beter wachten met testen tot morgenvroeg, ochtendurine is altijd beter toch? Ik moet trouwens morgenvroeg toch naar de huisarts, als ik zelf negatief test en ik ben nog niet ongie, dan vraag ik morgenvroeg wel op de ha een test nog wil doen.
Ik denk niet dat ik het bij mijn vriend voor elkaar krijg om te wachten tot morgenvroeg, haha! Hij zit vol spanning. Ik test anders straks en dan morgenvroeg nog een x. We zullen het zien, jullie horen van me!
nou ik ben benieuwd.. Het zou wel goed kunnen. Als je diaree hebt en overgeeft is de pil niet meer 100% veilig als voorbehoedsmiddel..
Nou, ik ben gister toch ongesteld geworden. (gelukkig, maar ergens vinden we het wel jammer) Mijn vriend belde rond 16.00 om te zeggen dat hij onderweg was naar huis. Hij zei; We worden gewoon papa en mama! Hij hangt op, ik ga plassen en ben spontaan ongesteld! Eigenlijk is het beter, maar toch vinden we het stiekem ook wel jammer. Over een aantal jaartjes is het onze tijd wel
nou voor jou in ieder geval een opluchting, zoals je al zegt jullie tijd komt nog wel, als jullie er allebei echt klaar voor zijn
Aan de ene kant jammer meid..maar aan de andere kant; nu kunnen julie zelf de tijd bepalen dat jullie er klaar voor zijn..