pijnlijke borsten na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KellyenRoel, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KellyenRoel

21 sep 2008
    9
    0
    0
    Opvoedster
    Nieuwerkerken
    We zijn ondertussen een jaar aan het proberen maar het wil maar niet lukken.Nu heb ik maandag normaal gezien mijn eisprong gehad en we hebben goed geklust! ;) Nu heb ik van gisteren al pijn mijn borsten. Normaal heb ik dat pas een paar dagen voor ik ongesteld moet worden. Zou dit een goed teken kunnen zijn? Of wanneer na de eisprong zou je iets kunnen voelen?

Groetjes

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ik weet niet of het een goed teken is, je lichaam kan je zo gigantisch voor de gek houden. Ik kreeg de afgelopen 2 keer ook steeds hele pijnlijke borsten zo'n 2 dagen na de eisprong, maar beide keren was ik niet zwanger. Deze maand weer gewoon een dag of 3 voor de NOD pijnlijke borsten en ook weer niet zwanger;), het zegt dus niet zoveel, althans bij mij niet.

3. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Het zegt helaas niet zoveel! Ik heb ook altijd pijnlijke borsten voordat ik ongesteld moeten worden, de ene keer erger dan de andere. Daarvan ben ik 2x wel zwanger geweest (beide helaas miskraam). Maar afgelopen periode had ik ook hele pijnlijke borsten en werd ik gewoon ongesteld :-s............als het aanhoudt tot aan de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden kan het wel een goed teken zijn natuurlijk. Kortom, je weet het niet! Hoop het wel voor je natuurlijk :)

Groetjes!

4. Joss

Joss Lid

9 mrt 2009
    94
    1
    0
    Secretaresse
    Noord Holland
    @NellyenRoel, ik heb inderdaad hetzelfde en heb ook pijnlijke borsten vanaf de eisprong. Ik mag bijna testen en hoop dat deze positief is. Verder heb ik ook steeds krampen die ik niet kan verklaren. Heb dit nog niet eerder gevoeld. Fingers crossed!

5. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    meestal heb ik altijd meteen last van me borsten na me eisprong..
    Maar heb ook wel eens geen last gehad en ook dat het pas een paar dagen voor me nod opkwam..
    Dus het hoeft niet altijd wat te betekenen..
    Hoop dat het voor jullie anders is ;)

6. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    ja het is idd iedere keer anders. vorige maand helemaal geen borstpijn terwijl ik dit altijd een week voor mijn nod heb. ook geen lichte krampjes dat ik altijd na mijn ei heb maar niet zwanger. nu weer gewoon zoals altijd dus ik kan er geen touw aan vast knopen. Ik durf bijna niet meer te hopen. Wat kan het lang duren he?

7. donkervoort

donkervoort Actief lid

12 jan 2009
    107
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb ook altijd tijdens en na mijn eisprong pijn aan mijn borsten, deze ronde is het bij mij zo dat mijn tepels heel erg gevoelig zijn en beetje pijn doen. Het zegt eigenlijk allemaal niet zoveel.....maar ja je wil zo graag hé?

8. serena1

serena1 Lid

27 jun 2009
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop natuurlijk voor je dat het een goed teken is!
    Ik had het de vorige keer ook zeer pijnlijke tepels, leken wel beurs... duurde vanaf mijn eisprong tot mijn nod...en helaas gewoon ongesteld geworden. Dus bij mij zei het niets, maar dacht stiekum ook wie weet is dit een teken!

Nou succes, jij hebt gewoon raak geklusd :D

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ik heb soms ook pijnlijke borsten voor m'n nod... en soms weer helemaal niet... soms zijn ze te pijnlijk om aan te raken en word ik als nog ongi. Maar de keer van m'n vroege miskraam voelde m'n borsten wel anders pijnlijk! Normaal in het midden pijnlijk... en toen veel meer aan de zijkant. De zijkanten deden veel meer pijn als het midden... de onderkant was ook een beetje pijnlijk... maar de rest dus niet echt... heel vaag! Maar daar zit ik dus nu nog steeds op te wachten... borsten die aan de zijkanten pijnlijk zijn! ;)

10. sofia1978

sofia1978 Niet meer actief

Moet je altijd pijnlijke borsten hebben,als je zwanger bent????Ik ben al 2 dagen misselijk bij vlagen maar geen pijnlijke borsten.En ik zou me ei-sprong vorige week moeten hebben gehad(we hebben toen wel flink geklust)

11. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Ik merk dat ik sinds het stoppen met de pil constant pijn in mijn borsten heb, ei of geen ei, zwanger of niet zwanger, ongesteld of niet, altijd doen die borsten maar zeer....

Deel Deze Pagina