ik heb een vraagje over de eisprong en pijnlijke borsten. Ik ben sinds 4 maanden gestopt met de pil en heb eindelijk 2 weken geleden een menstruatie uit mezelf gehad.. Maar nu zit ik vandaag op dag 16 en heb sinds zaterdag pijnlijke borsten?! Komt dit na een eisprong of komt hij er dan nog aan.. Ik heb wel ovu testen maar ben pas op dag 13 begonnen, dus misschien heb ik hem al gehad. Dag 13 waren er 2 streepjes, hij was nog niet posi en gisteren 1 streepje? Wat moet ik hiervan denken, heb ook krampjes in mijn onderbuik sinds 3 dagen.. groetjes
Hoi, Ik heb de laatste 2 keer ook pijnlijke borsten gehad na mijn eisprong. En ook krampjes twee weken voor menstruatie. Pas na mijn menstruatie gingen de klachten weer weg. Zal er wel bijhoren! Groetjes Dib
hallo meiden hier ook hoor meestal gelijk al ik mijn eisprong heb dan doen me borsten zeer en de ene keer aleen me tepels en dan weer me borsten maar deze maand heb ik het gister pas gekregen ik weet wel in een halfjaar wat je lichaam allemaal met je kan uithalen hahah sterkte gr cynthia
Hoi hoi, Ik heb 2 weken voor mijn menstruatie last van zeer pijnlijke en opgezwollen borsten. Dit is sinds ik ben gestopt met de prikpil (7 mnd gelee) Gr, Mandy
hej silverspoon ja vervelend is dat he de ene maand heb je hier last van en de andere maand krijg je weer daar last van hahah hej maar wij lopen eigenlijk gelijk he haha ik 1 dag verder maar jij bent ook al 7 maanden gelden gestopt hoop dat het voor jullie ook snel raak is gr cynthia