Hoi dames, zaterdag hoor ik ongesteld te worden. Nu heb ik al een paar dagen verschrikkelijke honger en gister en vandaag een ieniebeetje bloed verlies. Toen ik het opmerkte was het bruin in mijn inlegkruisje. Iemand ervaring hiermee.. Heb verder geen klachten.. Oh ja we hebben ongeveer 10 dagen geleden seks gehad
Heel herkenbaar, gisteravond 8 dpo heel licht roze verlies gehad in redelijk veel slijm, vanochtend ook nog iets en nu echt helemaal niks meer....
Ga morgenochtend testen, ben dan 10 dpo dus ben benieuwd. Wel bang dat er geen 2e streepje gaat komen...
Ik heb ook testen gehaald. . Morgen ook proberen al heb ik er een hard hoofd in.. bij al mn zwangerschappen had ik zere borsten al voor nod.. nu nog niets.. ben benieuwd
Geen streep, maar voel me ook niet zwanger dus ga er simpelweg vanuit van niet.. vorige x testte ik al een duidelijke streep op dpo10. Vind het niet erg, was wel echt welkom, maar wilden nog lekker genieten op vakantie van een wijntje en daarna weer echt ervoor gaan..