Hallo, Al een paar dgn heb ik steeds een natte onderbroek. Zou dit vruchtwater zijn of is het iets anders? Wie herken dit?
Mijn verloskundige kon doormiddel van een of ander wattenstaafje of zoiets kijken of het vruchtwater was of niet. Dat staafje verkleurt dan. Als je twijfelt of het eng vind zou ik gewoon bellen, daar zijn ze voor... Succes!
Heel stom misschien, maar ruikt het zoet, is het geurloos of ruikt het gewoon naar urine? Is het echt nat of is het zegmaar slijmerig? Dan kan het delen van je slijmprop zijn.... Zoet of geurloos kan vruchtwater zijn.....
Bedantk voor jullie reacties dames! bij mijn vorige zwangerschap twijfelde ik ook of het vruchtwater was, maar toen bleef het achtereen lopen. Ik ga zo even douchen en zal nog eens kijken.
Gisteravond nog even gekeken en het rook zoet. Ik belde gelijk de vk, die gaf aan dat zolang het niet blijft lopen het geen vruchtwater is. Het schijnt heel normaal te zijn dat je vochtige onderbroek kan hebben met afscheiding. Dus ben gisteren met een gerust hart naar bed gegaan.
Nou, fijn dat je toch lekker rustig kon gaan slapen. En idd dat het dan zou moeten blijven lopen is denk ik ook wel zo. Bij mij waren mijn vliezen te vroeg gebroken en ik verloor dus echt een plons vruchtwater en daarna continu een beetje. Dan denk je dus dat je vliezen ondering gebroken zijn en het een keer leeg is.... Echter toen mijn dochter geboren werd had ze de vliezen gewoon om d'r hoofd (met de helm op geboren zeggen ze dan). Dus zelfs als ze hoger breken/scheuren verlies je idd continu wat vruchtwater. Als je het nu af en toe hebt, denk ik toch dat het komt omdat je kindje zo op je blaas drukt, of dat het gedeeltes van je slijmprop zijn... Succes je hoeft nog maar eventjes!
Hai hai. Heb zelf ook sinds een paar dagen af en toe ineens een best wel natte onderbroek. Droogt dan helder op. Ik heb niet zo'n goede neus en kan dus echt niet ontdekken of het zoet ruikt. Soms denk ik van wel, maar als ik het dan in de gaten hou dan heb ik bijv. daarna ineens een hele dag geen of weinig verlies van vocht. Dus ik weet ook echt niet of ik er iets mee moet. Ben niet zo van het bellen en zeker niet als het misschien niks is...