is dit een symptoom ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door happymama, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

ik had t gister avond toen ik op de bank zat .
    heb een paar enorme steken in me lies gehad (nooit eerder gehad) daarna schoot t door naar me onderrug en rechter been. heel vreemd al zeg ik t zelf . :(
    als ik ongi word voel ik t meestal wel die rug pijn maar dit was zo'n ander gevoel !
    hoop op een goed teken :rolleyes:
    maar wat is T?

2. happymama

ook heb ik normaal als ik ongi word de hele dag hoofd pijn en moet echt pijnstillers nemen .
    nu heb ik t alleen bij t op staan en wacht dan af met pijnstillers, maar na een uurtje gaat t vanzelf weg !

3. happymama

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hoi Lisa,

Ik ben nieuw op dit forum. Wij zijn nu twee maanden bezig om zwanger te worden. Vorig jaar april zijn we eigenlijk al begonnen en raakte toen heel snel zwanger. De eerste symptomen die ik toen had waren ontzettend pijnlijke tepels. Dat was een week voor mijn NOD. Ook had ik veel witte afscheiding. Helaas heb ik met 10 weken een miskraam gehad. We zijn toen even gestopt en in december weer begonnen. Je kan je voorstellen dat ik iedere dag aan m'n tepels voel...hahaha
    Ik denk wel dat het voor iedere vrouw anders is...soms focus je je er teveel op en krijg je ook syptomen...gewoon afwachten dus maar. Moeilijk he!

gr.
    Annette

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Het kan, maar het hoeft niet.

Nog 4 daagjes wachten en dan een testje wagen zou ik zeggen!

6. happymama

hoop t !
    wie heeft dit nog meer gehad

7. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    bij mijn 1ste zwangerschap lag ik met mn vriend op de bank film te kijken toen ik ineens een aantal hele felle pijnlijke steken in mn baarmoeder kreeg en dat was dus de innestelling, dus kan wel denk ik...

Deel Deze Pagina