Pijnlijke borsten rond eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marlo, 30 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Ik heb rond mijn eisprong last van pijnlijke/ gevoelige borsten.
    Ik vraag mij af of er meerdere zijn die dit herkennen?
    Zullen ze gevoelig worden voor, of na de eisprong? Ik bedoel; worden ze pijnlijk omdat mijn eisprong eraan komt, of omdat hij geweest is?
    *onzeker*:(
    Wie herkent dit?

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik! Heb het bijna elke maand! Soms begint het net voor, soms tijdens, soms net na, soms een week na ;) is niks ergs, heeft te maken met hornoonveranderingen. Is vooral irritant! Maar heb soms ook een maand nergens last van :). De maanden dat het wel heel vroeg begint bouwt het echt op tot enorm pijnlijk voor nod. Heel irritant!

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik heb het altijd een paar dagen na m'n ei, tot m'n menstruatie.
    Soms zo erg dat ik gewoon 's avonds mijn bh aanhou, omdat uitdoen teveel zeer doet :)
    Heeft inderdaad te maken met de vrijgekomen hormonen (Progesteron) na je eisprong.

4. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik had dit ook rond of na de eisprong. Ik heb geen ovulatie test van eisprong gehad dus kan niet zeggen of het tijdens of na was.

Ik had vollere borsten en harde tepels. bh en kleding erover vond ik vreselijk schuren. Herkenbaar dus

5. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Bedankt voor de reacties!
    Ik gebruik dus ook geen ovu testen meer, omdat ik weet dat wanneer ik mijn borsten ga 'voelen' ik op de goede weg zit ;)

Deel Deze Pagina