duivels en eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lotteke82, 21 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Hey dames

Ik zit vandaag op dag 12 van de cyclus en ben nog steeds ongesteld :cry:
    vandaag heb ik pijn en last in mijn onderbuik, bizar...

Uitgaande van mijn kortste cyclus, zou ik nu bijna een eisprong moeten hebben, maar ik vroeg me nu af of je een eisprong kan hebben tijdens dat je ongesteld bent ?
    En als je al een eisprong hebt, is er dan geen gevaar voor bevruchting en innesteling? aangezien ik nog ongesteld ben en mijn lichaam misschien denkt dat dat ei er ook uit moet.
    als je begrijpt wat ik bedoel :)
    tis waarschijnlijk een stomme vraag.. :oops:

bedankt dames voor de reactie !

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

uhm ... misschien een testje doen? of heb je dat al gedaan??

ennuh anders zou ik naar de huisarts gaan
    ik heb wel vaker gehoord dat men zwanger raakte tijdens de nod dus het is mogelijk
    soms doet het lichaam waar het zelf zin in heeft en krijg je gewoon tussendoor nog een sprong ... maar het is niet een normaal iets heb ik me laten vertellen

ik hoop dat je er wat aan hebt ;)

3. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    je bedoelt een ovulatie-test doen ?
    die heb ik nu de voorbije 3 dagen gedaan en vandaag is ie wel wat donker..;
    maar ik ben eigenlijk gestopt met die testen omdat die elke dag tekenden bij mij.. en ik er op den duur geen wijs meer uit geraakte.. + de gyn zei me ook dat die niet steeds accuraat zijn en eerder voor verwarring enzo kunnen zorgen..

kheb al heel de dag last van mijn buik, dus denk dat mijn ei er zit aan te komen. hoop ik toch.

Maar ik begrijp niet goed wat je bedoelt met de rest :(

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

nou je vroeg of je ook zwanger kunt raken tijdens je menstruatie dus ik zeg ik heb er wel eens van gehoord maar dan is het omdat er spontaan nog een ei springt. officieel springt je ei 2 weken na je 1e nod dag dus kan je niet zwanger raken tijden je menstruatie ... maar de praktijk blijkt uit dat het wel kan dat er nog een ei springt hoe en waarom??? geen idee

verder bedoelde k er eigelijk mee heb je een zw test gedaan? omdat je blijft bloeden misschien is er wel iets anders aan de hand.

ennuh nee die ovu testen geven bij mij ook 3 keer per maand een eisprong aan

5. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Maar 14d na mijn NOD (of 1e dag vd cyclus) is morgen...

Ik heb op het einde van mijn vorige cyclussen regelmatig zw testen gedaan, omdat ik overtijd was en dacht (hoopte) dat ik zwanger was.
    die waren negatief. Toen begon de ongesteldheid en is nu 13 dagen later nog niet weg...

als de ongesteldheid aanhoudt, zou ik beter de HA eens bellen zeker ?

:(

Deel Deze Pagina