Moet ik me zorgen maken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Emma1995, 8 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma1995

Emma1995 Fanatiek lid

17 nov 2018
    1.188
    796
    113
    Hoihoi,

Ik weet natuurlijk dat jullie geen dokters zijn. Maar ik heb altijd heel veel aan jullie advies.

Ik heb pcos en endometriose en weet nu gewoon niet meer wat normaal is en wat niet.

Di had ik een posieve ovulatietest en woensdag is me eitje wss gesprongen. Ik heb di en woe seks gehad. Maar sinds donderdag heb ik echt last van heftige menstruatiekrampen en voelt me rug en buik warm aan? Klinkt raar maar het lijkt wel alsof ik een tweede ovulatie krijg. M’n borsten zijn een heel klein beetje gespannen. Kan het dat ik zo snel ongetsteld ga worden en wat kan ik doen tegen de pijn? Weet niet of het veilig is om aleve feminax te slikken

2. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Als je dinsdag een positieve ovulatietest had, kan jouw eisprong ook op donderdag zijn geweest. De eisprong is 24-48 uur na een positieve test. Daar zouden die kwaaltjes ook vandaan kunnen komen.

Ik denk dat een paracetamol niet verkeerd zou zijn, als je er echt last van hebt. Aleve feminax zou ik niet weten.. maar moet je dat niet alleen gebruiken als je ook daadwerkelijk ongesteld bent?

3. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ja kan idd nog ovulatie/groeipijn zijn. Aleve mag je niet nemen in de zwangerschap en als je zwanger wilt worden, is naproxen en dat valt in zelfde groep als diclofenac en ibuprofen. Paracetamol is wel veilig. Succes!

Oilell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina