Hallo Dames, Ik heb even een vraag aan jullie. Ik ben al ruim 3 jaar gestopt met de pil en heb een onregelmatige cyclus. Ik heb eigenlijk iedere cyclus last van mijn borsten. Dit begint meestal met gevoelige tepels een paar dagen na mijn ei en loopt dan over in pijnlijke gespannen borsten zo'n week voor nod totaan ongi. Dan is het meestal ook direct over. Deze maand blijven mijn borsten tijdens ongi ook gevoellig, wel een stuk minder, maar niet helemaal pijn- en spanningloos. Deze ronde ben ik begonnen met clomid en nu heb ik dus al sinds afgelopen maandag onwijs last van mijn borsten en dit wordt met de dag meer, mijn bh's knellen enorm, ze voelen warm aan en ze zijn echt zeer gespannen en heel erg pijnlijk! Het rare is alleen, dat ik naar aanleiding van de follikelmeting van afgelopen maandag weet dat mijn eisprong nog moet komen. Deze verwachten we morgen of overmorgen, morgen moet ik terug voor een nieuwe follikelmeting. Heeft er iemand ervaring met zeer pijnlijke, gespannen borsten voor de eisprong? Of is het een bijwerking van Clomid? Maar dan is het wel raar dat tijdens mijn ongi mijn borsten gespannen bleven want de clomid ben ik pas op dag 3 gaan slikken....
noeska ik heb 7 rondes clomid gebruikt en helaas heb ik dit alle 7 rondes gehad. het blijft de rest van de ronde en komt heel snel weer door het gebruiken van clomid. ik hoop dat je snel zwanger bent met clomid en je dit niet te vaak hoeft te doen
Hmm toch wel door de clomid dan.... Heel vervelend! Het is echt niet te harden!! Zelfs gewoon lopen doet pijn! Inderdaad maar hopen dat ik het niet lang nodig zal hebben!