Altijd cervix slijm, nu niet..geen eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ikzelf, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik heb een vraag en ik hoop dat iemand daar een antwoord op weet;)
    Iedere maand heb ik cervixslijm, daaruit kan ik ook goed opmaken wanneer ik mijn eisprong heb.
    Eergister ben ik in het ziekenhuis geweest en er staan 3 follikels klaar die alle 3 groter waren dan 20 mm.
    De gyn. zei dat de eisprong er nog niet aan zat te komen omdat het baarmoederslijm nog te dik was.
    Maar vanaf die dag heb ik geen cervix slijm meer gehad. Ik voel nog wel dat de eisprong eraan zit te komen of net is geweest maar dat voel ik gewoon in mijn buik. Mijn temperatuur gaat vanaf gister omhoog dus ik snap er niks meer van.

Zijn er meer meiden die altijd cervix slijm hebben en ook ineens een maand niet???

2. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    helemaal niemand??? :(

3. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ik heb NOOIT cervixslijm dat ik kan ontdekken in mijn vruchtbare dagen en toch zijn mijn ovulatie testen altijd knal positief.. dat slijm hoeft volgens mij niet altijd een teken te zijn?

4. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Nee dat heb ik indd ook gelezen. Maar omdat ik het dus wel iedere maand braaf heb en nu niet ben ik bang dat het nu wel iets zegt...

5. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    nee lijkt mij niet erg! ik werk met ovulatie testen en dat vind ik echt een aanrader!!

x

6. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Vorige maand heb ik dit voor het eerst gedaan omdat dit eerder bij mij geen zin had en het liep niet zo synchroon met mijn temp. En ik hecht toch meer waarde aan mijn temperatuur omdat dat tot nu toe wel iedere maand precies uitkomt;)
    Alleen deze ronde klopt het niet, haha.

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik heb ook geen cervixslijm......maar ik ben me na aan het afvragen of dat dit komt omdat mijn slijmvlies niet goed is....denk het wel namelijk...ben nog aan het ontdekken of dat iedereen die geen slijm heeft allemaal hun slijmvlies niet in orde is zeg maar....ben erg benieuwd of dit zo is....

8. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Nou daar kan ik jou geen antwoord op geven. Weet alleen dat ik dit altijd had en nu voor het eerst niet en dat lijkt me niet goed.
    Maar ik zie dat jij in de mmm zit, kunnen ze dat dan niet onderzoeken?

9. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik verloor ook altijd slijm net voor en na mijn eisprong en de maand dat ik zwanger werd verloor ik helemaal niks. Het zegt volgens mij dus niks als je deze maand ineens geen slijm verliest..bij mij heeft het alleen maar goed uitgepakt:D

Deel Deze Pagina