Ik heb wel eens gehoord dat je in de eerste dagen van je zwangerschap heelveel moet plassen. Ik heb vanmorgen tegen 11 uur 1 kopje thee gehad..en ben sinds dat ik op ben..half 10 al 7 keer naar de wc geweest om te plassen. En dan komt er ook genoeg urine. Herkent iemand dit? Edit mod: Graag je post in het zwart plaatsen.
jaaaa dit herken ik zeker, ben nu 6 weken zwanger en heb dit ook heel erg, elk uur ga ik plassen en dan is het een flinke plas kan ik je vertellen! En dan drink ik niet eens bijzonder veel, dus heeft zeker met zwanger zijn te maken maar kan natuurlijk ook met iets anders te maken hebben.. dat durf ik niet te zeggen. Liefs Jojo
Ik wil je niet van je roze wolk afhalen, maar het kan ook gewoon blaasontsteking zijn... Ik hoop het niet natuurlijk
Ik heb dit ook! En over de blaasontsteking... dan plas je vaak, maar komt er zeer weinig uit, heb je ook pijn bij het plassen, ziet de urine er vaak anders uit en ruikt het smerig. Ik heb geen van bovenstaande symptomen, moet alleen ontzettend vaak plassen en ook een flinke plas. Het valt mij op omdat ik niet zo'n plasser ben haha. Ik ga niet zo vaak normaal.
hallo mijn urine stinkt ook niet maar moet ook heel vaak plassen en had dat bij me vorige zwangerschap ook dus kan ook bij een zwangerschap horen
dankjulliewel allemaal... Nee idd..ik heb zeker geen blaasontsteking, want dat heb ik wel vaak gehad..en dat is heel anders.
Ook hier komt het er met liters uit! 'T zou natuurlijk ook met het weer te maken kunnen hebben...bedoel als het kouder is moet ik zowieso al vaker plassen.
haha..jij dat lijkt mij ook een goed plan..haha.. Ik zit sinds vandaag ook onder de pukkeltjes...op mijn kin,..en het worden er steeds meer:S..ik heb nooit pukkeltjes.. hormonen?
Zou goed kunnen meid! Mijn tepels zijn hartstikke bruin en ik heb een zeer lichte huidskleur en mijn tepels zijn altijd hartstikke roze... Ik word gek haha
vast hormonen ja, nu alleen nog de goede soort hormonen ga je testen morgen als je niet ongi wordt of wachten tot je echt overtijd bent? ik heb besloten niet te gaan testen... geeft me meer rust om vanzelf ongi te worden dan negatief te testen en dan te moeten wachten op een ongi. ik voel me niet lekker maar zal eerder griep dan zwanger zijn vrees ik
nee ik heb geen tepelverkleuring..wel kwam mijn vriend eraan vanmorgen en ik gilde het bijna uit van de pijn :S
@marieke Nee ik ga niet testen..ik ga zowiezo wachten tot na het weekend..precies om dezelfde reden als dat jij zegt..mijn vriend zei vanmiddag dat als ik een week overtijd ben dat we dan gaan testen.. Maar hij zegt nu ook voor het eerst dat ik zwanger kan zijn,,eerder zei hij..nee joh je word gewoon ongi..en nu zegt hij dat dus helemaal niet
Ik ga ook niet testen. Ik heb me gisteren niet meer kunnen bedwingen en heb 's avonds getest. Heel dom, want ik had sowieso een half uurtje daarvoor al geplast en bij de test dus weer... NEGATIEF! Toch denk ik nog steeds dat ik best wel eens zwanger zou kunnen zijn. Het heeft dus geen nut gehad. Nu ga ik voorlopig even niet testen denk ik... hoop ik!
laten we hopen dat al dat geplas toch een goed teken is.. ik werd alleen vanochtend wakker met knallende koppijn.. voelde het de laatste dagen alweer erger worden, das bij mij echt een ongi signaal al heb ik er niet elke maand last van. ik voel me echt heel ongi-worderig..
@ marieke, weet je dat ik dat al 4 dagen heb? Het gevoel dat ik ongi ga worden? Steeds pijn in mijn buik. savonds steeds hoofdpijn. Dat heb ik anders altijd 1 dag voor die tijd, maar nu al een paar dagen. En ik moet ook steeds naar het toilet voor een grote boodschap..dus buikpijn...