hoi hoi, heb een vraagje. de vorige cyclus had ik allemaal klachtjes voor me nod. pijnlijke boobs,krampjes moeheid en opgezette buik. nu is a.s vrijdag me nod nu heb ik geen klachten. wel krampen wat op aankomende ongi lijkt. en vooral jeuk over mn hele lichaam en ben wat moeier dan normaal. zijn er meiden die ook geen klachten hadden voor de nod en was je dan zwanger of werd je ongesteld. ik ga er maar vanuit ongi te worden dan valt de klap minder alvast bedankt liefs roy
ik heb een waslijst van vage klachten en a.s vrijdag is mijn NOD ook.. ik heb vorige week wel een dagje jeuk over mijn hele lichaam gehad.. maar geen klachten daarbij kan ik je helaas niet helpen.. en komend weekend ga ik pas een testje doen dusja.. kan dus ook niets zeggen zwanger/niet. liefs
hey hey, normaal gesproken heb ik ook overal last van.. t lijken dan echt zwangerschapskwalen te zijn, maar toch wordt ik dan ongesteld. Nu heb ik niets geen last.. geen zere boobs geen krampjes, wel krampen gehad vorige week. Nu veel last van lucht. (windjes) en vlagen van misselijkheid, vooral vanmorgen..bah. Maar nu ist weer over..vaag Ik heb zaterdag of vrijdag mijn nod..morgen waag ik een testje... of zou dat te vroeg zijn...
Hoi Roy, Ik had in ronde 1 en 2 allerlei klachten (in ronde 3 zelfs echt ziek van de klachten). In ronde 2 niets en 4 dagen overtijd. Maar helaas, niet zwanger. Ongi brak toch door. Verwarrend he? Groetjes, Firlonnien
Ik had iedere maand wel ergens last van. Toen ik zwanger bleek te zijn had ik helemaal geen kwaaltjes....
ik had eigenlijk geen klachten toen bleek dat ik zwanger was, het enige wat ik had was gewoon buikpijn die op ongesteldheidspijn leek, ik dacht ook echt dat ik ongesteld zou gaan worden, toch een test gedaan en tot mijn grote verbazing stonden er toch 2 strepen op!
Alle keren dat ik niet zwanger was had ik echt een hele waslijst aan klachten waar je uit op kon maken dat ik zwanger was..........niet dus.... Toen ik zwanger was van Megan had ik alleen iets op gezette borsten, meer niet. Na mn NOD kreeg ik er ook bijna geen klachten bij Het zegt dus helemaal niks!
Ik heb mn NOD officieel begin volgende week... Ik heb last van vlagen van misselijkheid en windjes/borrelend gevoel onderbuik... Misschien wat verkeerd gegeten of zwanger... we zullen zien.... blijf er nuchter onder Ik ga pas 28 jan testen als ik niet ongi ben geworden voor die tijd...
hoi heel herkenbaar! vorige maand 3 van de 4 weken gewoon ziek geweest van alle klachten bij elkaar, d8 echt dat ik zwanger was..niet dus deze maand zeer gevoelige eisprong gehad , winderigheid ,ontiegelijke jeuk op buik schenen en bovenarmen kon er niet van slapen, iets of wat gevoelige boobs , krampjes zo links en rechts ga er gewoon van uit dat ik de 18e ongi word :x
hoi hoi, ja het is allemaal best moeilijk maar ik hoop zo dat het een keer raak is. na 2 miskramen vorig jaar. maar ja je hebt er helaas geen bal over te zeggen. maar iedereen veel succes en hoop dat er een paar zwangere tussen zitten gr roy
meiden, ik had echt helemaal geen klachten en vorige maand juist wel. Doe net een test enne..positief!! Ik ken mijn lichaam dus beter dan ik gedacht had... geen zere boobs, geen krampen, niets. alleen een rothumeur en last van windjes. succes meiden, hoop voor jullie dat t ook raak is!!
hoi fontana gefeliciteerd hier zijn de krampen er nog af en toe maar wel minder ze zijn zeg maar zeurderiger. we wachten nog even af gr roy
Gefeliciteerd fontana!!! Hier zijn de klachten weg die ik noemde... toch miss wat verkeerds gegeten ? Nee we wachten rustig af... heb als het goed is gisteren mijn ei gehad dus nu maar 2 weken afwachten
Ik had juist geen klachten. Ik had wel buikpijn net of ik ongesteld moest worden en de klachten die ik normaal had voor mn nod, waren er nu niet !
Hoi meiden, Normaal heb ik na mijn eisprong tot aan mijn menstruatie veel last van pijnlijke borsten. Aankomende week moet ik ongesteld worden (zit nu op dag 29) en heb pas sinds zaterdag avond last van gevoelige borsten. Soms snap ik echt helemaal niets van mijn lichaam. Als ik volgend weekend nog niet ongesteld ben geworden ga ik een testje doen. Liefs D.
He roy, ik zag je berichtje staan, en nu staat er bij dat je 4 weken zwanger bent......wat goed, gefeliciteerd! Heb ik over dat berichtje heen gelezen, of heb je alleen je banner aangepast?
Hey Roy2, Ik had bij elke maand dat ik ongi moest worden ook last van pijnlijke boobs, buikpijn, rommelende darmen, hoofdpijn enz. En elke keer denk je dan (vooral door de boobs) dat het dan raak is.. maar nee hoor, dan 1/2 dagen later toch weer die ongi:x In de maand dat ik zwanger raakte had ik totaal geen klachten en dacht dus dat mijn cyclus die maand heel lang was omdat dan eindlijk de pil uitgewerkt zou zijn. Totdat ik opeens snachts naar de wc moest om te plassen wat ik normaal nooooit hoefde. Toch maar een test gedaan en bleek toen 6 weken zwanger. Ik zie aan je banner dat je ook zwanger bent GEFELICITEERD en geniet ervan!! Dat rare lichaam ook van ons
heb nu ook geen klachten wat ik normaal wel heb (erge last van mn (.)(.) nu eigenlijk helemaal niet, alleen af en toe steekjes onder in mn buik.. afwachten! Meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd!!!