Dames, Is het normaal dat je tijdens de eisprong helemaal niets voelt of merkt? Ik heb dat namelijk tot nu toe nooit gehad, tenminste niet opgemerkt. Ik heb dus zo'n 2 weken geleden gestopt met de pil. Heb volgens een 28 dagen cyclus gisteren mijn eisprong moeten hebben. Maar heb daar echt niets van gemerkt..
ik voel hem ook nooit!maar als je nog maar net gestopt bent met de pil dan kan het zijn dat je cyclus nog langer is dan 28 dagen(had ik tenminste) succes in ieder geval! groetjes
hoi Hopes, haha ja dat is herkenbaar, ik vind het ook errug prettig om de controle te houden en tjsa dat is in dit geval niet echt mogelijk haha Ik houd het er maar op dat ik dat nog wat meer moet leren en gaat steeds beter Hoewel, zo aan het einde van de maand, kost het wel wat meer moeite:-0
Ik dacht echt altijd dat ik de "nuchterheid" zelfe was.... maar helaas ik stel mezelf gigantisch teleur! ik ken mezelf niet terug joh.... hahahaha.... gisteravond was ik in bad geweest en echt ziek, hoge koorts, snotter de snot.... en maar denk: "oh, we moeten wel seksen... want stel je voor..." mijn lieve vriend zag mij al snotterd en hoestend en proestend met doorlopen ogen in bed liggen met snotzakdoek bij de hand en vond dat alles behalve sexy..hihihihihi.... er is dus ook maar niks van gekomen.. hj heeft een kruikje voor me klaargemaakt en we zijn lekker gaan slapen..hahaha
ik ook na de ei ja tot aan mn ongesteldheid, en ook ontzettende pijn aan mn tepels ja auwie maar ja alles over voor t goede doel he
ik ook altijd na eisprong gelijk alleen deze maand helemaal nergens last van nog 4 dagen dan is mijn NOD dus spannend
Dan heb je hele erge pech denk ik meid, zou niet weten wat je er tegen kunt doen. Misschien wordt het dan wel minder als je zwanger bent.
hmmz ikke nie snap... Nee raar he..sinds 3 maand terug begon het aant eind van mijn cyclus en sinds die tijd is het zowat nie weggeweest en meeste links...vaag
Ik had nooit zo'n last van zere (.)(.) Oké, heel soms waren ze een beetje gevoelig maar deze maand dacht ik werkelijk waar dat ze eraf zouden vallen! aaaauuuuwwww.... Ik lag s avonds te jammeren in bed want het deed zo'n zeer! hahaha In eerste instantie dacht ik dat het een zwangerschapskenmerk was dus daar had ik het wel voor over. Jammergenoeg bleek dit valse hoop want 5 testen gaven toch echt aan dat ik helemaal niet zwanger was. Het waren de leuke hormonen die na de eisprong lekker aan het rond springen waren in mijn body! toch fijn om te weten!
Vorige maand rond eisprong tot menstruatie, deze maand alleen een paar dagen rond eisprong. (En dan heb ik het over ècht alsof er wasknijpers aan hangen! Beetje zeurderig nu nog steeds wel, maar vergeleken met vorige maand valt het mee...) Blij dat ik geen varken ben!