ben best blij: ben deze maand voor het eerst begonnen met ovulatietesten en nadat ik een heleboel testen negatief had, heb ik vanochtend een positieve ovutest gehad! Jullie weten dus vast wel wat ik vanavond ga doen...! groetjes Marie
Hoi hoi, Super meid ! Ik wil je een hele fijne avond wensen, hopelijk is het ook nog voor een heel mooi doel. Liefs, Bibu !
Veel klusplezier! Deze maand de eerste keer een positieve ovutest gehad (vorige maand alleen maar negatief). We weten nu in ieder geval dat we een eisprong hebben (nu de rest nog). Franka
Hoi meiden Dank voor jullie reactie. Manlief en ik hadden geen geduld, dus zijn al klaar met klussen. Hoop zo dat het ook in iets moois resulteert! Bibu: niet opgeven jij he met de ovutesten, ook jij gaat je ei krijgen! Ik zal voor je duimen! groetjes!
Morgen voor zekerheid nogmaals testen he (als je dr nog 1 hebt liggen) om er zeker van te zijn...bij mij was mijn ovutest de dag na posi ovutest ook posi en mijn ei was dus wel de dag van die 2e posi test Ennuh gewoon doorklussen he...na je ei kun je ook nog zwanger worden...dus de dag erna HOPPA
Hoi Marie, Bedankt meid, wij klussen hier gewoon lekker door. Ben echt blij voor je ! Hopelijk mag het zijn vruchten afwerpen. Knuffel, Bibu !
hey deeltjuh Bedankt voor de goeie tip! Toevallig heb ik gisteren geen ovutest gedaan, maar wel geklust. Heb nog genoeg van die testen in huis liggen, dus ik zal morgenochtend weer braaf om 7:00 testen. En dus weer klussen. Ik was wel zo blij, dat ik vandaag meerdere keren naar de test nog heb gekeken. Ben benieuwd of het ook z'n vruchten gaat afwerpen...! Groetjes Marie
Lief van je! Zeker omdat je zelf ermee bezig bent je ei op te sporen. Het gaat vast lukken! Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ik een posi test zou krijgen. Zijn al die euro's misschien toch nog ergens goed voor geweest! Hou je me op de hoogte?
Nou mooi toch meid! Super! Lekker klussen en morgen ff testen...is die ook posi dan de dag erna weer testen he Ik testte tot ie weer nega was... Maar wel lekker doorklussen
We doen ons best. Morgen maar even tussendoor klussen, want we moeten eerst werken en krijgen daarna vrienden te eten. Het is toch wat he, die kinderwens?! Toen ik vanochtend die posi ovutest had zei manlief: '' weet je zeker dat het geen zwangerschapstest is''? hij kan net als ik niet wachten totdat het zover is! Nou meiden, hoop dat we allemaal vlot een posi zw. test hebben!
was het bij jullie eerste positieve ovutest meteen raak? ik zie namelijk dat je ee dochter hebt. heb net m'n banner aangepast trouwens, klopt alleen voor geen meter: er staat dat ik 352 dagen overtijd ben..! zal 'm maar even gauw aan gaan passen!