Hallo, Ik heb zo meteen mijn eerste cursus les hypno birthing. Ik vind het erg spannend en heb wel een beetje zenuwen. Ik ben nog nooit in hypnose geweest en vind het wel spannend. De controle verliezen over je lichaam als je in hypnose zit. Ook weer niet, want je hebt de controle bij deze cursus wel zelf in de hand maar je bent toch in hypnose. Iemand van jullie al eens onder hypnose geweest?
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik ben heel benieuwd hoe het je bevallen is. Het is helaas hier niet in de buurt dus voor mij zit het er niet in.
De eerste les zit erop. Tot nu toe is het nog niet wat ik ervan verwacht had, maar je kunt ook niet veel zeggen van de eerste keer vind ik. Volgende week dinsdag is de 2e keer dus ik wacht eens af.
Ik heb de cursus niet gedaan, maar wel het hypnobirthing boek gelezen (the mongan method) en dan dat vond ik een super interessant en nuttig boek! Er zitten ook wat ontspannings-hypno-luisterfragmenten bij op cd en die helpen bij mij wonderbaarlijk goed, ik voel me er heel ontspannen door en na een kwartiertje slaap ik meestal. Best fijn! Hoop dat de cursus je verder goed bevalt!