Ik had vorige week last van mijn borsten en tepels. En dat heb ik normaal vlak voor mijn menstruatie nu ruim week eerder En vandaag was dAt grotendeels weg Alleen een soort druk voel ik nog. En kramp Alsof er een druk op staat Net als mijn buik. En helaas. Vanavond ook hoofd hahah Zou haast nu ff teStje doen maar maak me zelf alleen ongerust als hij neg aangeeft. Al zou ik toch zeweren dat het raak is
Ook ik heb (sinds gisteren) de "pijn" die hier omschreven word. Echt een beurs blauwe plekken gevoel aan de zijkant van mijn borst (vooral links). Vooral op het moment dat ik mijn BH uitdoe. Hier is nog niet echt pijnlijk, maar wel gevoelig. Het is mijn eerste ronde na stoppen met de pil, dus bij mij kan het van alles betekenen.
Hallo. Ik zat dit onderwerp te lezen en ik herken die pijnlijke borsten maar al te goed. Toevallig ben ik er afgelopen week mee naar t ziekenhuis geweest om te kijken waar het vandaan komt. Inwendige echo gehad en alles was gewoon goed. het hoort bij mijn hormonen. Ik zit al in ronde 9 en bij mij is het juist steeds erger geworden dus het heeft bij mij niks met zwangerschap te maken. Het begint de ene keer halverwege mijn cyclus en gaat weg na n aantal dagen nadat ik ongesteld ben geworden. Soms begint het pas als ik ongesteld ben en heb ik het dan een paar dagen. Soms zo erg dat het zeer doet als ik in bed er half op lig. Niks aan te doen helaas. Hoop voor jullie dat het natuurlijk goed uitpakt , maar zo weten jullie ook dat je je zelf niet gek moet laten maken door je lichaam.
Ik heb nog steeds erge last van mn borsten, ik moet morgen Ongi worden dus ik zou er morgenochtend een testje tegenaan kunnen gooien toch? Ik hoop niet dat mn lichaam me voor de gek houd maar dat het gewoon raak is! Vind het zó spannend! Ik heb me gelukkig afgelopen week kunnen beheersen met een test doen, wilde dit keer gewoon echt wachten tot mn NOD !! Zijn er nog meer mensen die deze week kunnen testen?
Jepp over 6 daagjes..ik had 2 dagen lang pijn aan de bovenkant van me borsten soort spierpijn/blauweplekken pijn nu alleen aan zijkant als ik het aanraak,dit heb ik nooit voor dat ik ongesteld wordt..Heb wel puistjes inmiddels gehad dus denk dat ik gewoon ongesteld wordt..Want die krijgt ik altijd als ik dat moet worden
Ik kreeg gister ineens roze slijm. Vannacht werd ik wakker vd pijn in mn buik. ....ben naar t toilet gestrompeld zowat.....en bij mn urine zat n donker sliertje daarna mn ongi begonnen....dus idd die zere borsten hoorde bij mn ongi ookal had ik t nooit gehad en was ik nog nooit overtijd geweest, nu dus wel....wat hormonen al niet kunnen doen Succes dames! X
Dat is balen wenrose, op naar de volgende ronde! Ik ben echt benieuwd als ik ga testen morgenochtend! Even heel wat anders, hoe krijg ik die banner op mn pagina? Ik weet hoe ik m moet maken maar waar plaats ik dat? Anyone?
Je kan dit doen via home> gebruiksinstellingen, en dan handtekening wijzigen. Daarin plak je de banner die je eerst moet copiëren. Succes -
Balen wenrose Die stomme hormonen ook inderdaad.. Mopje89; laat je ff weten wat de uitslag is morgen? Ik ben benieuwd! Ik nog steeds niet ongesteld, zit nu op dag 33.. Heb het idee dat ik zwanger zou zijn vanwege die klachten voorlopig maar even uit m'n hoofd gezet na al deze ervaringen Afwachten dus.. Vind die onzekerheid zo vervelend, bah..
hier ook dag 32 inmiddels en snap van me lichaam ook niks meer alle klachten die ik heb heb ik normaal ook als ik ongi word dus ja we wachten af
Ik heb vanmorgen getest, helaas negatief, nog niet Ongi maar de dag duurt nog lang! We wachten af! Louise heb je nog niet getest? En sem frummel?
Helaas, ben net Ongi geworden! op naar de volgende ronde! Laat de rest het nog wel weten? Ik blijf mee lezen!
nee ik heb nog niet getest en wacht tot eind van de week want ik heb eerder een cyclus van 44 gehad dus wacht nog ff mopje op na de volgende ronde balen voor je
balen!! bij mij is t bloeden al weer weg, dus maar een dag ongi geweest ook niet veel verloren.....echt raar...maar ja op naar volgende ronde
Balen meiden Gister heb ik alweer gevoelige borsten gekregen Dit keer wat vroeger als anders... Maar verwacht maandag eigenlijk gewoon ongi te worden. Die pijnlijke borsten heb ik elke maand, dus het voelt niet goed.
Balen mopje89, wel een hele nette cyclus, vol goede moed op naar de volgende ronde! Wenrose, weet je zeker dat dit je ongi was dan? Ik wacht tot vrijdag met testen (dat probeer ik vol te houden althans) dan zou ik op dag 37 zitten. Hier nog steeds geen ongi, wel hele pijnlijke borsten met nog steeds die harde plekken en vanmorgen een zeurende kramp richting mn liezen gehad. Ik weet dat ik nergens vanuit moet gaan omdat ik net gestopt ben met de pil en dit daar waarschijnlijk vandaan komt, maar is moeilijk om daar nuchter in te blijven als je steeds van alles voelt gebeuren..
ja had wel veel krampen echte ongi...ookwel een beetje anders...kan het niet omschrijven maar wel echte krampen in buik en rug. bloeden was maar n beetje en na een dag ineens helemaal weg. mijn tepels zijn nog wel zeer gevoelig, volg week moet ik mzo ie zo naar t ziekenhuis, dus maak er een dokter dagje van denk ik. Pff hormonen maar wel spannend voor jou!!! fingers crossed!
De beurse pijn aan de zijkant van me borsten heb ik eigenlijk elke maand en deden dan verschrikkelijk zeer ... Maar helaas werd ik toch elke x weer ongesteld.. Nu deze ronde voel ik helemaal niks dus afwachten wat dit nou weer betekent.. Maar wel balen meiden maar vol goede moed op naar de volgende ronde
volgens mij begint me ongi hier ook door te zetten geen pijnlijke borsten meer en sinds 2 dagen een paar druppen bruin verlies snap er niks van normaal ben ik altijd gelijk echt ongi
Hier ook zojuist ongi geworden. Baalde even, maar toch 'blij' om van die onzekerheid af te zijn en positief de volgende ronde in te kunnen. Ik heb iig een wijze les geleerd om je verstand qua signalen op nul te zetten totdat je een positieve test in handen hebt. Hopelijk meer geluk de volgende ronde meiden! Zo, en nu eerst een bavaria