Hallo dames, Ik heb zondag de inseminatie gehad en nu heb ik al sinds dinsdagavond buikpijn. Het is niet enorm pijnlijk, maar meer een zeurend gevoel zoals bij m'n ovulatie. Het zit echter niet geconcentreerd aan 1 kant, maar meer in het midden. Als ik lach of hardloop, dan is het heel gevoelig. Het dreunt dan echt door. Aangezien m'n ovulatie 100% zeker op zondag was, weet ik niet wat ik hier van moet denken. Ook kan ik er niet de vinger op leggen of het nou vanuit m'n baarmoeder of vanuit m'n eierstokken komt. Ik heb in deze cyclus ter stimulatie Puregon en Pregnyl gebruikt en had 3 follikels. Vraag me af of het misschien daarmee te maken zou kunnen hebben. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
hey, het is heel verschillend per persoon. ik heb ook altijd buikpijn na de iui. dit houdt bij mij soms wel echt 1 week aan! je moet goed in de gaten houden dat je geen koorts krijgt want dat is niet goed. je moet je voorstellen dat er iets ingespoten wordt, dus je baarmoeder gaat samen krampen.....hoe heb je het inbrengen ervaren? ik vind dit ook nooit prettig aangezien ik altijd erge krampe krijg als ze het erin spuiten...maar iedereen reageert anders
Had zondag IUI en nergens last van gehad. Het begon dinsdagavond pas dus zal toch niet meer van de inseminatie geweest zijn lijkt me.
Hoi, volgens mij kan buikpijn bij iui horen. Kan zijn dat je reageert op de vloeistof waarmee ze het zaad opwerken. Het verschilt ook per keer. Ik heb nu twee keer iui gehad en de eerste keer had ik heel veel buikpijn en zelfs bloedverlies na 2/3 dagen. Bij de tweede keer nergens last van, behalve af en toe een paar steken in mijn buik. Als je je zorgen maakt zou ik even het ziekenhuis bellen. Succes!
Heb gisteren het ziekenhuis gebeld en die gaven idd aan dat het erbij kan horen. Lijkt me alleen sterk dat het van de inseminatie is, want het kwam pas een paar dagen later opzetten. Maar wat het dan wel is???
ik heb 12 december ook mijn eerste iui gehad en had die dag ook behoorlijk erge buikpijn, voelde ook zelfs bij het hoesten, lachen erge buikpijn maar toen ik het ziekenhuis belde vertelden ze mij dat het komt door de vloeistof komt waar het sperma mee bewerkt is. ik zit nu op dag 9 van mijn iui en heb vandaag weer die buikpijn. hoop voor ons allen dat het gelukt is.