pijnlijke borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ilayda, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilayda

    ilayda Bekend lid

    23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    naiobi ik hoop het niet meid
    toen ik de druppel bloed zag dacht ik oh nee niet weer hahah
     
  2. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    gheheh.. Nou ik ga voor je duimen :)
     
  3. mv77

    mv77 Lid

    13 aug 2008
    85
    0
    0
    Hier hetzelfde verhaal! Eind april gestopt en sinds een paar dagen onwijs last van m'n borsten.
    En ook aan de zijkant en inderdaad ook last van pukkeltjes... Het zijn de symptonen maar ik probeer er niet te veel op te hopen anders valt het weer zo tegen als ik toch ongesteld wordt.
    Nog 6 dagen wachten dus! Ilayda succes over 3 dagen!
     
  4. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hey Marjolein, hier ook nog 6 dagen wachten.. Spannend!
    Heb ook last van de zijkant van mijn tepels en de ene tepel wordt donkerder met kring..
    Het KAN een teken van zwangerschap zijn maar wil me er niet teveel op verheugen.
    Ben sinds vanmorgen ook duizelig, en wordt vaker wakker s nachts...pff nopg een weekie geduld.
     
  5. mb01

    mb01 Actief lid

    14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hallo,

    Toen ik stoptte met de pil had ik veel last van pukkeltjes in mijn gezicht en mijn borsten waren pijnlijk, ik had ook steekjes in mijn onderbuik. Bij mij was het echt ontpillen.
    Als ik ongesteld moet worden heb ik tegenwoordig ook last van pijnlijke, grotere borsten. Toen ik de pil sliktte had ik daar nooit last van.

    groetjes
     
  6. Germpie85

    Germpie85 Niet meer actief

    Ik slik de pil misschien al wel 1,5 jaar niet meer. Toen ik daarmee stopte, voede ik alles ook veel meer. Meer bloedverlies, ergere rugpijn en de 1e 2 a 3 keren ook gevoelige borsten. Daarna misschien 'es rond de eisprong, verder totaal niet. Wij hebben het vanaf dat moment gewoon met condoom gedaan, gingen nog niet voor een baby.

    Maar nu.. Ik zit in de 2e ronde en ik heb nu al bijna 2 weken zulke gevoelige borsten. Pff..
    Maar ja, komt het gewoon door de menstruatie en dus toeval? Of, ben ik zwanger?
    Ik heb vanmorgen een CB test gedaan. Had ik natuurlijk niet moeten doen, veel te vroeg, was dus ook negatief. Maar m'n borsten zijn alleen zo gevoelig! Zelfs een beha is niet prettig....
     
  7. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Heej Alina,

    Ik zie dat je pendel hetzelfde resultaat heeft als die van mij :) Ik hoop natuurlijk dat ze er nu naast zit
     
  8. Germpie85

    Germpie85 Niet meer actief

    Ha Naiobi!

    Ik hoop ook dat ze er een maandje naast zit! Haha!
    Jij morgen testen? Spannend!
     
  9. mv77

    mv77 Lid

    13 aug 2008
    85
    0
    0
    Helaas! Net ongesteld geworden, het waren dus de verkeerde symptomen... Wel irritant dat mijn cyclus volledig onvoorspelbaar is!
    Volgende keer beter hopelijk. :rolleyes:
     
  10. Yoki

    Yoki Actief lid

    19 aug 2008
    156
    0
    0
    Ik hoop ook echt voor je dat het niet doorzet! Spannend! Maar dat wachten is echt niet relaxed! Duurt allemaal veeeel te lang, haha! SUcces! Duim voor je!
     
  11. Annemarie21

    Annemarie21 Actief lid

    27 jun 2008
    395
    0
    0
    Verzorgende
    Winkel
    hey dames.ik zal me even voorstellen mijn naam is Annemarie en in begin April j.l gestopt met de pil ben een aantal dagen spuug misselijk geweest dit is echter over ik heb ook al een week zere borsten nooit eerder gehad sliep vandaag op me buik en werd gewoon wakker omdat het zeer deed raar raar hoe kan dit?
     
  12. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik wou het testen uitstellen tot vrijdag, maar red het denk ik niet tot dan :$

    Wacht nog tot morgen
     
  13. ilayda

    ilayda Bekend lid

    23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    het is nog steeds niet doorgezet
    ook geen druppel bloed meer verloren niks
    wacht ff tot zaterdag dn testen
     
  14. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    ik heb getest en ik ben Zwanger :D:D:D
     
  15. Skye

    Skye Niet meer actief

    @ Naiobi Gefeliciteerd
     
  16. Germpie85

    Germpie85 Niet meer actief


    Wat goed! GEFELICITEERD! :D
     
  17. mv77

    mv77 Lid

    13 aug 2008
    85
    0
    0
    SUPER! Gefeliciteerd en veel succes met je zwangerschap! :thumup:
     
  18. ilayda

    ilayda Bekend lid

    23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    gefeliciteerd naiobi
     
  19. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Hey dames!

    ten eerste: GEFELICITEED Naiobi !

    enuhhik heb vraagje voor jullie dames.
    18 juli ben ik gestopt met de pil, zoals je op mn banner kan zien ben ik 10dagen te laat al en nog steeds niet ongi.
    Na 4dagen te laat heb ik getest (savonds getest) test was negatief helaas. Ik heb al dagen lang pijn alsof ik ongi moet worden maar het zet maar niet door. ook ben ik zo nu en dan kots misselijk, heel frustrerend zoals velen van jullie kunnen begrijpen.
    vooral omdat we maandag op vakantie gaan

    Ik vraag me alleen af of ik nou gewoon te laat ben en binnekort ongi kan worden, of moet ik toch maar voor zekerheid een 2de test doen? (ochtend? avond?)
    Pijn in buik, misselijk, pijn in de borsten. lijkt op zwanger maar t kan ook gewoon ontpillen zijn...


    Greetz Roozjuh
     
  20. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    De eerste cyclus na je pil weet je natuurlijk niet hoelang die is.... Weet je nog hoelang je cyclussen waren voor je aan de pil begon?

    Pijn kan ook betekenen dat je ei eraankomt ....
     

Deel Deze Pagina