vroeger testen

Discussion in 'Zwangerschap' started by dennisenjose, Jul 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dennisenjose

dennisenjose Actief lid

Jun 29, 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    hallo allemaal
    ik vroeg me af of je ook al wat vroeger kan testen of dat het niet verstandig is
    dat wachten duurt zoooooooo lang :x
    ik had bij zoeken gezocht maar kon niks vinden hierover
    ik heb sinds 5 dagen een vol gevoel in me buik en ligte krampjes als ik ga zitten voelt het of er een bal in zit
    het is de 1e poging dus ga er niet van uit
    maar kan ik beter wachten of kan ik al een test doen???

weet iemand wat ik kan doen wordt gek van mezelf en dat wachten of heeft iemand al vroeger een test gedaan???

liefs jose

2. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    yep!

ik heb volgens mij 1 of 2 dagen te vroeg getest. het was wel een super licht klein streepje hoor moet ik zeggen en dat bracht me wel aan t twijfelen maar t was positief! je kan t toch proberen en dan 1 of 2 dagen daarna nog een keer testen als je heeeel nieuwschierig bent! maar om een eventuele teleurstelling te voorkomen kun je t beste op de dag zelf testen! ik had by the way die hele goedkope testen van internet van 1,- ofzo dus voor mij maakte t niet zoveel uit of ik er nou 2 of 3 zou doen! als je die hele dure neemt zou ik wachten :rolleyes:

3. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    Hoi ik zelf kon ook niet wachten, heb getest toen ik maar 1 dag overtijd was :D

Mijn vriend vroeg zich ook af, waarom zou je wachten als die hormoon in je lichaam moet zitten, zou die nu ook aanwezig moeten zijn en jahoor ik was zwanger een vette roze stip :confused: :D :)

Ik had ook last van ongi gevoel in mijn onderbuik en mijn borsten deden nogal pijn :(

Dus je kan eerder testen, maar het kan zo zijn dat hij negatief uitpakt natuurlijk!

Succes.

groetjes Patricia ;)

4. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Zoals hierboven gezegd, je kan idd al eerder testen hoor. Maar het beste is toch nog eventjes wachten, want hij kan idd negatief zijn doordat het hormoon nog niet genoeg aanwezig is om je test positief te laten tekenen.
    In ieder geval veel succes met het testen en hopelijk een posi test.

5. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

Jun 28, 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    Ik heb op 10 december getest en het was pas op 13 december mogelijk...

ik zag dus ook niet dat ik zwanger was...

had ervoor ook al 2 testen gedaan ook niks op te zien...

naderhand bloedtest gedaan bij de doc...
    en ik was wel zwanger :)
    maar daar kwam ik pas 7 januari achter...
    omdat ik dacht dat ik niet zwanger was...

6. Silly43

Silly43 Actief lid

May 8, 2006
    468
    0
    0
    Je kan het beste nog even wachten. Als je eerder test dan krijg je van die vage streepjes en dan blijf je erg onzeker van......
    Aan de andere kant, ik heb 3 dagen voor mijn NOD getest, en ook positief, maar ook wel vaag, zodat ik er dus onzeker van werd. Op mijn NOD dag begon het duidelijker te worden.

7. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    1,079
    0
    0
    Ik moest dus eigenlijk gisteren of vandaag ongesteld worden, maar ik dacht gisterenavond ach laat mij eens zo'n test uitproberen, positief, nog 1 gedaan weer positief. Nu doe ik in het weekend nog een digitale test (hoezo onzeker) en als die positief is bel ik maandag naar de verloskundige voor het maken van een afspraak :D

8. Kubus

Kubus Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    4,212
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje Roba77 wat leuk! Toch maar alvast een voorzichtige gefeliciteerd dan! ;) Want 2 positieve testen... Moet bijna wel raak zijn! :)

9. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    1,079
    0
    0
    Ja bedankt, ben zelf ook nog een beetje voorzichtig, heb wel alvast een banner gemaakt haha. Ik test van het weekend nog een keer en dan ga ik maandag bellen voor een afspraak, maar ik hou maar in mijn achterhoofd dat het allemaal wel heel pril is nu. We wachten maar gewoon af.

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb ook al 3 dagen voor mijn NOD getest: Negatief.
    1 dag na mijn NOD had ik een vaag streepje, 2 dagen na mijn NOD een negatieve CB test, Pas 3 dagen na mijn NOD: zo Positief als maar kan!!!

Teste elke dag want wist toch verdorrie zeker dat ik zwanger was :oops: :)
    Had ook de verhalen gelezen zoals hier van meiden die voor hun NOD al positief testen.......Je moet doen wat je zelf wilt natuurlijk maar als ik het nu over mocht doen zou ik wachten tot ik iig 1 dag overtijd was, die testen en vage streepjes waren erg frustrerend kan ik je zeggen ;) ;)

Maar misschien heb jij al wel snel een posi test in je handen, het kan wel natuurlijk ;) suc6 :)

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik ben inmiddels zo ver dat ik liever een vaag streepje hebt dan helemaal geen streepje? maar dat zal wel komen omdat ik het zo graag wil.... :cry:

12. Niet meer actief

ja precies sandra dat heb ik ook! ik wil ook heel graag testen en als de testen binnen zijn dan ga ik er morgenvroeg 1 doen...

13. Niet meer actief

de testen zijn nog niet binnen....is wel beter dan test ik ook niet zo gauw ;)

14. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat moest vast zo zijn.... :)

15. Niet meer actief

hoe bedoel je dat :p

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat ze nog niet binnen zijn...dat moest vast zo zijn...zodat jij nog ff niet ging testen...nu moet je wel geduld hebben... :p ;)

17. Niet meer actief

haha ja :p want er stond voor 16.00 besteld volgende dag binnen...en ik heb ze toch echt niet ;) nou ben er eigenlijk wel blij om anders had ik morgenvroeg echt wel getest hahaha en elke dag dichter bij me NOD is meer kans op een positieve test ;)

18. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Bij mij waren ze er ook niet de volgende dag....duurde een dag of twee/drie..

19. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik heb maar 1 test gedaan, en in paar seconden een streepje. was dus duidelijk genoeg, en vond 1 test dan ook wel genoeg :)

20. Lizzy

Lizzy Bekend lid

Jun 5, 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Ik testte ook 3 dagen voor NOD positief.
    Wel met een vaag streepje, maar ik had zoiets van; streepje is streepje!!
    Veel succes!

Share This Page