hoi had bij andere topic al aangegeven dat ik sinds gisteravond inene bruinverlies had, dat is nu weer over af en toe met vegen nog wat maar ik wil niet te vroeg juigen. wat wel zo is, is dat ik vandaag ook geen buikkrampen meer heb en dat had ik de eerste weken wel het enige wat ik nu nog heb is pijnlijke borsten, maar ook niet zo hevig meer heel raar maar het voelt alsof alles gestopt is oh ja en het is morgen zaterdag zijn ze gesloten.
Och jee.. Anders bel jemorgen toch even de verloskundige of de huisarts? Misschien kunnen die je geruststellen of kun je even komen.. Succes!
dank je ik heb de huisarts vanmorgen gebeld en verteld over bruinverlies, tja zegt hij ik kan nu ook niets doen alleen maar afwachten meer niet. maar ik maak wel even notitie zegt hij "dat lucht op zeg" dan heb ik wel veel gelezen over bruinverlies dat het toch erop of eronder is maar inene de symtomen verdwenen baar mij zorgen.
Bruin verlies hoef niet altijd te betekenen dat het mis is hoor. Het kan ook innestelingsbloed zijn geweest. Zeker als het hierbij blijft en je zegt je hebt geen krampen, klinkt wel positief. enne dat je symtomen verdwijnen hoef ook niet alles te zeggen hoor. Ik heb bijna geen symtomen gehad. Maar het blijft idd afwachten. Als je krampen krijgt en meer bloed verlies dan kun je van het ergste uitgaan dat de zwangerschap is afgebroken. Dat had ik precies voor deze zwangerschap. Ik had bruin en dat werd na een paar uur fel bloed verlies. En ik had veel krampen, zeg maar zoals een hele zware ongesteldheid.
heb geen bruinvelies meer het heeft maar een dag geduurd, hopen dat het daarbij blijft. ben weer een beetje opgelucht het kan echt per vrouw zo verschillen, mijn schoonzus werd maandelijks gewoon ongesteld, tot haar zesde maand, tewijl ze zwanger was het vrouwelijke lichaam zit vreemd in elkaar. nou afwachten maar.