pijnlijke borsten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door suus1987, 16 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    mijn allereerste symptonen van mijn zwangerschap waren de pijnlijke borsten.. en veel puistjes..
    Pijnlijke borsten had ik normaal nooit.. ook niet als ik ongi moest worden..
    En puistjes krijg ik wel altijd ook als ik ongi moest worden.. maar die werden dan na mijn ongi weer minder.. en nu blijven ze er :( :)

2. beertje1978

beertje1978 Actief lid

3 okt 2008
    207
    0
    0
    ik weet niet of dat ik zwanger ben
    maar ik heb wel gevoelige tepels
    heb je die ook
    of doen ze alleen pijn

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    nee.. bij mij doen ze echt pijn.. en dan vooral als ik erop lig (ben een buikslaper).. en als er iets tegen aan komt.. is wel echt pijnlijk
    Wanneer kan jij testen?

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Misschien een hele stomme vraag, maar wat doet er dan precies pijn? de borsten zelf? of je tepels?

Ik heb normaal nog nooit last gehad van mn tepels, zwanger zou ik niet moeten kunnen zijn, want dit is onze eerste ronde..

Maar zeker sinds mn vruchtbare dagen mag mn vriend niet eens wijzen naar mn tepels want dan krijgt ie een stoot voor zn harses :) ;)

Klinkt dat bekend? :oops:

5. beertje1978

beertje1978 Actief lid

3 okt 2008
    207
    0
    0
    nou alleen mijn tepels zijn gevoelig
    en nu komt er ook vocht uit
    ik weet niet of dat ik zwanger ben ik mag de tweede kerstdag testen

maar op jou vraag je hele borst kan zeer doen of alleen de tepel bij iedereen is het anders
    bij mij doet het niet pijn alleen gevoelig
    bij mijn eerste had ik helemaal geen symptonen
    alleen last van de innesteling zelf

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Aangezien t mijn eerste zou worden ben ik een leek wat "hoe het voelt" betreft ;) Innesteling, had je dan buikpijn ofzo?

en bij mij zijn mn tepels niet eens gevoelig, ze doen gewoonweg pijn als er ook maar een shirt of arm of wat dan ook verkeerd langskomt! :confused: En dat ben ik gewoon niet gewend van mezelf.. maar aangezien ik pas 31dec/1 jan zou kunnen testen moet dit al van de eiersprong zijn.. of kan je van dag 1 van bevruchting al kwaaltjes hebben? (leek me zo stug)

7. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Een innesteling hoef je vaak niet eens te merken, he.
    Ik voelde helemaal NIKS!

Nu ik zwanger ben doen mijn borsten ook niet eens vervelend zeer ofzo.. Voordat ik ongesteld moest worden deden ze altijd meer zeer dan nu :)
    Tepels..alleen pijnlijk als je er aan zit. Verder niet.

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik had een vermoeden dat ik zwanger kon zijn omdat ik ineens wel erg verdacht veel last kreeg van mijn liezen.......... Kon mijn benen niet eens optillen, alsof ik spierpijn in de liezen had..
    Nadat ik getest had en dus 4 weken was..begonnen ze te druken, trekken en te prikken (de liezen).

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ja dat is bij mij ook zo.. eraan zitten doet gewoon zeer en dat heb ik echt nog nooit gehad!

Maar mocht ik zwanger zijn ben ik t pas een paar dagen.. ok, eigenlijk 2 weken maar pas een paar dagen na bevruchting..

Dan kan je toch nog geen zwangerschapskwaaltjes hebben?! :|

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ik vraag me ook af hoe jullie borsten dan zeer doen

want mijn boobs zijn opt moment ook wel gevoellig (of ik beeld het me gewoon in...) maar alleen vanbinnen zegmaar, niet als ik er echt aan zit ofso...dan telt het zeker niet eh..:( haha

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Nou ik heb dus met mn menstruatie enzo nooit last van mn borsten.. en mn borsten zelf zijn ook wel gewoon normaal geloof ik..

Maar mn tepels.. DON'T TOUCH! :confused: hahahaha

Zelfs als ik er alleen al per ongeluk met mn shirt of hand langsga.. Auuuuwwiiiee..

Mn vriend heeft dus ook al uit reactie een stoot gehad van me een keer :oops: :)

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    mijn tepels jeuken heel erg en als ik ze maar een keer aanraak worden ze gelijk hard ze zijn ook gevoelig en ik heb ook af en toe een flinke steek ben zo benieuwd herkent iemand van jullie dit?

13. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Mijn tepels deden al echt een week zeer , en ik zit helemaal onder de puisten haha.. bah !

14. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ik heb nu puistjes op plekken waar ik het nooit had mijn rug en mijn decollete maarja alle andere maanden had ik ook rare klachtjes dus ga er gewoon vanuit dat ik ongi ga worden!we wachten rustig af.....

15. Anne77

Anne77 Lid

31 okt 2008
    43
    0
    0
    Amsterdam
    Heb ook sinds 3 dagen gevoelige borsten, waarbij mijn linker groter lijkt dan mijn rechter. Ben benieuwd wat dit nu weer is, want mijn cyclus is voor mij de laatste tijd een groot raadsel. Vanmorgen en gistermorgen getest met sensitest ovulatietest --> zeer positief al binnen 1 minuut!
    Hoop op goed nieuws voor 2009, maar geniet vooralsnog gewoon van kerstdiners en de daarbij horende drank :D

16. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ja ik drink ook gewoon mijn borrel bij het kersteten eerdere maanden deed ik het niet en het is niet zo dat ik me helemaal lam drink maar ik zie het niet zitten stel dat het nog een aantal maander duurt geen druppel alcohol te drinken!
    maar het blijft spannend denk dat ik morgen even een test ga halen en dan zondag maar ga testen!
    spannend.......................

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Die pijnlijke borsten heb ik altijd voor mijn menstruatie. Helaas is dat bij mij geen teken van zwangerschap. Telkens als ik pijnlijke borsten krijg een week voor mijn nod is mijn hoop alweer vergeven.

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja raar hè die borsten. Ik heb wel eens gevoelige tepels maar nooit echt pijn zoals nu. Ik wil ze de hele dag helpen dragen alsof ze te zwaar zijn die borsten. Ze zijn ook wel echt groter. Het is begonnen de dag na de mogelijke innesteling en is nu na 4 dagen weer iets minder.

Ik hoop echt dat ik zwanger ben. Nog vier en dan zou ik kunnen testen.

19. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Bij mij is de pijn in mijn borsten een stuk minder geworden en moet één dezer dagen ongi worden. Normaal houdt de pijn altijd aan tot ongi en een paar dagen tijdens ongi. Nu bijna helemaal weg. vreemd. Maar zal wel weer niets betekenen.

Spannend Princi! you go girl.

20. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ik heb ook nog een vraagje over pijnlijke borsten:
    kunnen jullie(zwangere) een onderscheid maken tussen de pijn tijdens ei en NOD en zwanger zijn?

groetjes sofie

Deel Deze Pagina