Plassen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by beebiebregje, Dec 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beebiebregje

Nov 6, 2008
    39
    0
    0
    den bosch
    Heej ben ik weer nieuwe ronde nieuwe kansen, inmiddels hebben we weer flink wat afgeklust maar ik heb wel weer een vraag.
    een van de zwangerschapssymptomen kan zijn veel moeten plassen, maar is het ook zo dat je dan liters plast? of gewoon vaak moeten.
    want van dat laatste heb ik last sinds een paar dagen, ka ook best weer zjn dat ik iets in me hoofd haal dus vandaar deze vraag, want ik moet wel vaaaaaaaaaak maar niet veeel best irritant maarja ik drink ook veel te weinig hoogstends een liter per dag :p

*Edit moderator: topic verplaatst*

2. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Plassen is inderdaad een symptoom, maar niet zo vroeg in je zwangerschap. Eigenlijk pas als je baarmoeder gaat groeien en op je baarmoeder drukt...

3. wendje

wendje Lid

Nov 17, 2008
    84
    0
    0
    studente
    arnhem
    ik had ook erg last van heel vaak plassen en dan vooral snachts en toen wist ik ook nog nie da ik zwanger was.
    Ik heb dit tot nu toe nog steeds en in het begin dronk ik ook nie veel, maar moest oppassen voor uitdroging dus nu moet ik van de dokter steeds kleine beetjes drinken.
    groetjes

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Misschien blaasontsteking? Ook omdat het kleine beetje zijn?

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Ik had hier ook veel last van...al voor mijn nod. Dat is 1 van de symptomen geweest waardoor ik vermoedde zwanger te zijn..

6. krumeltje

krumeltje Actief lid

Dec 9, 2008
    185
    0
    0
    Hoi,

Ik ben vorige maand met de pil gestopt, en ik moet de afgelopen week toch vaak plassen! niet normaal meer, zelfs 's nachts mijn bed uit, nou dat heb ik echt nooit! Ook veel last van een borrelende onderbuik. Zal denk ik van het ontpillen komen, maar nu ik verschillende topics lees... ontpillen en zwangerschapskwaaltjes lijken erg op elkaar, dat heb ik inmiddels begrepen. Moet nog even wachten voordat ik kan testen, en ben van plan keurig op nod te wachten, of langer ivm. net stoppen pil.

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik moet zo vaak plassen omdat ik het gewoon koud heb hihi.

8. smiley18

smiley18 Actief lid

Oct 14, 2008
    117
    0
    16
    vaak plassen in begin van zwangerschap komt door hormonen,
    vaker plassen als je al langer zwanger bent komt dat door de uitzettende baarmoeder..

liefs..

9. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Hey meid,

Ik moet ook veel plassen, in het beginstadium vd zwangerschap komt dit door hormonen ;)
    Het verschilt de ene plas is meer als de andere..

10. smiley18

smiley18 Actief lid

Oct 14, 2008
    117
    0
    16
    haha tegelijk geplaatst met zelfde info ;)

11. querida

querida Lid

Feb 6, 2008
    64
    0
    0
    ik moet ook vaak plassen en ben nog steeds niet ongesteld , en ben dec ook gestopt met de pil

dus ben ook benieuwd

Share This Page