pijnlijke borsten

Discussion in 'Eerste symptomen' started by suus1987, Dec 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen30

Ellen30 Actief lid

Nov 7, 2008
    160
    0
    0
    Hallo allemaal,

Die borsten ook altijd! Ik ben bijna 6 weken zwanger en mijn borsten deden 2 weken voordat ik wist dat ik zwanger was al zeer. Soms wordt het minder maar ik voel ze nog steeds. De vorm is ook anders, zeker anders dan wanneer ik ongi moest worden.

Ik hoop dat jullie allemaal 2008 goed kunnen afsluiten. Ik hoop dat 2009 een goed jaar wordt en dat ik eind augustus mijn hummeltje kan zien.

Groetjes, Ellen

2. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik ben dan (denk ik ) niet zwanger maar ik ben nu wel heeeeeel erg onzeker.Ik weet wanneer ik mijn eisprong heb gehad en ik heb een lange rijd helemaal niks gevoeld.Nu ik rond mijn nod zit voel ik van alles behalve een nod die eraan zit te komen.Ik ben ook een buikslaper en ik kan nu echt niet meer op mijn buik slapen vanwege pijnlijke (.) (.). Normaal drink ik elke ochtend koffie en als ik het nu drink word ik echt misselijk.Alleen nu heb ik gehoord van iemand aan wie ik advies heb gevraagd dat ik waarschijnlijk een latere eisprong heb gehad omdat ik in 1x last heb van witte afscheiding.Ik kan er geen lijntjes van strekken het is gewoon een vies wit goedje.

Wie herkend dit? Is dit een zwangersschaps symptoon of juist niet?

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi Angilla,

Om je vraag over een latere eisprong te beantwoorden. Onderzoeken in het ziekenhuis leerden mij dat mijn eisprong later kwam dan ik altijd dacht. Bij mij begint op dag 10 tot 14 het vruchtbare slijm. Daarna is dat weg en krijg ik dat "vieze" witte goedje. Dus ik dacht altijd nu is mijn eisprong weg. Uiteindelijk is mijn ei toen pas gesprongen op dag 19. Stom ei! Dacht ik. Nu hebben we te vroeg geklust.
    Het kan dus wel.

Als je normaal nooit last hebt van je borsten tijdens de menstruatie is dat zeker een goed teken!
    Ik duim voor je.

Voor mij zit het er ook weer aan te komen. De laatste paar spannende dagen en dan weet ik ook weer meer. Ik verheug mezelf er niet meer zo op na 11 rondes. Dat is wel fijn. Maar als het zo is ben ik super blij natuurlijk.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    Liefs Luna1

4. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Dank je wel voor je antw.Ik ben er erg blij mee.Alleen heb ik nog 1 vraag.Ik ben al een half jaar bezig en heb dit na al die maanden nog geen 1x gehad. Zou je dat dan niet vanaf heb begin al moeten hebben dat witte goedje als je je eisprong heb of heb ik gewoon al die tijd geen eisprong gehad?

5. Momfulness

Hoi Angilla,

ik denk dat je je niet teveel zorgen hoeft te maken hoor. Ik heb ook weleens cyclussen zonder vruchtbaar slijm gehad. En ik heb toch echt iedere maand gewoon een ei. En anders zou je eens ovulatietesten kunnen proberen. Dit geeft je wat meer zekerheid als je dit nog niet gedaan hebt.

Succes!

6. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja jij ook hè! Duimen we samen!

7. Momfulness

Ha Princi,

hoe staat het bij jou?
    Bij mij begint het bruinverlies al. Hoop is weer weg!

8. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ah Luna,

Wat vervelend zeg. Zou het geen innestelingdbloeding kunnen zijn of zit ik je nu valse hoop te geven?

Bij mij: ach mijn borsten zijn wel echt groter maar nu wel minder gevoelig. Ik ben ook wel misselijk met rommelende darmen maar dat heb ik wel vaker. Ik kan zondag testen en dan zien we het wel. Ik kan bijna niet wachten.

Maareh, Luna sterkte en zet hem op!

9. Annerie

Annerie Bekend lid

Jul 22, 2006
    925
    0
    0
    Mijn ervaring is dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden.

Toen ik in september zwanger bleek te zijn, had ik een paar dagen voor mijn positieve test bruinverlies en ik heb tranen met tuiten gehuild omdat ik "zeker wist" dat ik ongesteld ging worden. Ook voelde ik niets aan mijn borsten en niet misselijk. En toch had ik 3 dagen later een overduidelijk positieve test.

Terwijl ik ook wel eens "zeker wist" dat ik zwanger was omdat ik vanalles voelde aan mijn lijf, maar uiteindelijk werd ik net zo hard weer ongesteld....

10. Bonniex

Bonniex Lid

Dec 28, 2008
    46
    0
    0
    labmedeweker
    beverwijk
    mijn tepels zijn wel gevoeliger , en me borsten zijn al wat groter geworden, ik wacht nog ff met andere bh's kopen , wie weet groeien ze nog 2 maten groter haha.

11. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Ik heb afgelopen weekend mn ovulatie gehad..

Mijn tepels zijn sinds vandaag ineens een stuk gevoeliger en mn borsten zijn wel zacht en doen wel zeer aan de zijkanten, zo snel al?!?!?kan dat?en ben ook nogal lusteloos en nergens zin in:S terwijl ik denk dak niet zwanger ben, zo voel ik het, maar ja wel de eerste ronde met ovu testen. en steeds als ik denk nee het is niet zo krijg ik overal steekjes...

12. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Het pijnlijke gevoel lijkt wel mn borsten in te stromen, zo'n zeurderige pijn...

13. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hier ook zere borsten op het moment. Ik heb in de eerste 3 cycli dit ook gehad en daarna 6 keer niet. Ik zie verder helemaal geen veranderingen aan mijn tepels... Nog een paar nachtjes en ik weet of het raak is of niet....

14. Terra

Terra Bekend lid

Dec 22, 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    Ik heb nu na 6 weken ook onwijs last van mijn borsten! Sommige b.h's kan ik niet meer aan omdat de beugels gewoon zeer doen :(

Nou vraag ik me af... wat doet er nu precies zeer in je borsten? Of komt het omdat ze dat wat aan de groei willen?

Share This Page