pijnlijke borsten?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Roxy83, Apr 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    Even een vraagje,

een veel voorkomende symptoon is pijnlijke borsten maar bedoelen jullie met pijnlijke borsten echt als je er aan komt dat dat zeer doet of dat je borsten zwaar aanvoelen en dat je steekjes aan de zijkant van je borsten hebt :(:

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat iedere beweging ontzettend pijn deed en niemand ze mocht aanraken haha. Maar dit is voor iedereen anders.

3. Orwen

Orwen Actief lid

Feb 23, 2009
    397
    1
    0
    Wat ik me nou afvraag: zijn pijnlijke borsten ook een indicatie voor zwangerschap als je altijd voor je NOD pijnlijke borsten hebt?
    Ik lees hier namelijk wel eens dat vrouwen normaal pijnlijke borsten hebben, maar toen ze zwanger waren niet...

Iemand enig idee?

4. Funkie

Funkie Bekend lid

Jan 13, 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Hai Hai

Normaal gesproken heb ik vanaf me eisprong zeer zeer pijnlijke opgezwolle borsten,
    deze keer een week na de eisprong ging de spanning ervanaf en waren ze niet pijnlijk meer.
    Nu blijk ik zwanger te zijn en voel niks raars of pijnlijks aan mijn borsten.
    Vind het zelf een beetje vreemd.

5. Funkie

Funkie Bekend lid

Jan 13, 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Hai Hai

Normaal gesproken heb ik vanaf me eisprong zeer zeer pijnlijke opgezwolle borsten,
    deze keer een week na de eisprong ging de spanning ervanaf en waren ze niet pijnlijk meer.
    Nu blijk ik zwanger te zijn en voel niks raars of pijnlijks aan mijn borsten.
    Vind het zelf een beetje vreemd.

6. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Ik had normaal gesproken elke maand alleen een pijnlijke linker borst en dan alleen aan de rechter kant van die borst (dus de binnenkant zeg maar). Deze maand had ik ineens geen pijnlijke linker borst en begonnen mn tepels langzaamaan gevoelig te worden. Sinds een week doen ze wel zeer, maar dan aan de buitenkant richting mn oksel. ik kan ze nog wel gewoon aanraken, maar als ik zachtjes duw dan zijn ze behoorlijk gevoelig. Maar als ik er niet aan zit dan heb ik nergens last van. Dusss dat kan ook nog

7. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties.
    Jammer dat de reacties van het lichaam niet bij iedereen hetzelfde zijn he,nu weet je eigenlijk nog nooit echt waar je aan toe bent.

8. Snoekems

Snoekems Bekend lid

Jan 18, 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Ik had altijd pijnlijke borsten in de week voordat ik ongesteld moest worden. Toen ik zwanger bleek te zijn was 1 van de symptomen dat ik géén last had van mijn borsten rond mijn NOD. Helaas was dat maar van korte duur, hahaha, want nu zijn ze binnen 2 weken enorm gegroeid en zijn ze dus enorm gevoelig/pijnlijk!

9. Chaay

Chaay Lid

May 7, 2009
    57
    0
    0
    hi,

ik heb nu ook pijnlijke borsten, in de avond als ik me omdraaide deden ze best wel veel pijn of als ik op mijn buik probeerde te slapen. als ik uitga van een cyclus van 40 dagen, dan moet ik pas over 2 weken ongesteld worden, dus dat is nog te vroeg en heb nu al zere borsten..
    de maanden voorheen had ik gewoon wat gevoelige borsten, maar dat was dan 2-3 dagen voordat ik ongesteld werd.

ik weet het ook niet meer...

Share This Page