hallo mensen ik heb allemaal van die paarse addertje op men borsten vooral onderaan de borsten is dit een zwangerschapsymtoon ik ben wel aan de pil en moet zaterdag ongesteld worden
hoi hoi, die adertjes heb ik eigenlijk altijd. veel blauwe aders schijnt indd een symptoom te zijn. maar ben je de pil vergeten dan? of heb je nog meer symptomen?
ik zit aan de pil inderdaad maar verder niet echt jah ben wat moe maar kan ook aan school liggen maar ben niet oververmoeid en ik kan wel weer makkelijk naar de wc * grote boodschap* dat is een hele lange tijd niet goed gegaan
ik zou me niet al te druk maken als ik jou was. rond je eisprong en menstruatie gebeurd er van alles met je lijf onder invloed van hormonen. Wacht even je ongi af en hou in de gaten hoe je je voelt. ikzelf denk loos alarm aangezien je niet aangeeft de pil te zijn vergeten ofzo.
ik maak me heel erg zorgen hierom maar ik kan toch niet al van die addertjes hebbe zo vroeg of ligt dat aan mij wil iemand me alsjeblieft helpenn
Als ik jouw naam intik bij de zoekfunctie, zie ik dat je je vaker zorgen maakt of je soms zwanger bent, terwijl je dat niet wil zijn. Waarom denk je dat steeds? Als je gewoon aan de pil bent, is de kans miniem hoor, ik zou me niet zo'n zorgen maken steeds..
ik weet het niet de eerste keer dat ik seks heb gehad is het enorm fout gegaan heb ik heel lang in angst gezete omdat ik een onregelmatige cycles had en dat is heel erg gegroeit ik ben elke stopweek harstikke bang iemand heeft mij gezegd dat ik een fobie heb. zo bang dat ik zwanger word maar we hebben heel wienig geld dus de gedachte al dat ik dan een kind moet opvoeden is voor mij echt afschuwelijk
Als je de pil gebruikt, is de kans ongelooflijk klein. Als je daar dan voor je eigen gemoedsrust ook nog een condoom bij gebruikt, kun je een zwangerschap echt wel uitsluiten hoor.
ik heb deze maand altijd condoom gebruikt 1 keertje nit maar toen vroeg ik of hij wou klaarkomen op men buik en dat heeft tie gewoon gedaan,,
ik had eigenlijk nog een vraag heb vaker gehoord dat vrouwen en meisjes gewoon zwanger werden ondanks de pil hoe kun je dan zien aan je ongesteldheid dat je zwanger zou kunnen zijn dus wanneer weet je of je ongesteldheid echt ongesteldheid is en dat er geen mensje in je groeit,,
Hoi Igglepopje, Ik heb veel op internet gesurft en naar aanleiding van die verhalen mijn mening gevormd. Iedereen is anders. De ene vrouw weet pas na 4 maanden dat ze zwanger is (dat betekent dat ze dus al die tijd gewoon ongesteld is geweest) en de andere vrouw merkt het wat eerder. Als je de pil slikt (volgens mij doe jij dat ook) dan krijg je een onttrekkingsbloeding in plaats van een menstruatie. Dit is dus een soort nepmenstruatie. Als je de pil blijft slikken, dan blijf je ongesteld worden, omdat dit zo wordt opgewekt door de pil. Ik gebruik ook de pil en ik denk dat ik zwanger ben. Ben inmiddels normaal ongesteld, maar m'n borsten lijken wat groter, er zitten blauwe aders op, en ik voel een bolling onderin m'n buik (heel klein). Buik jeukt ook en soms in de ochtend misselijk. Ik merkte het eigenlijk aan m'n borsten, soms jeukt en steekt het gewoon, is niet fijn. Bij een aantal vrouwen (niet allemaal) werkt een test pas na een paar maanden. Heb zelfs gelezen soms na 6 maanden pas. Omdat die test niet genoeg hormoon oppikt. Eigenlijk moet je gewoon maar afwachten en dan zie je het vanzelf. En gewoon preventief geen medicijnen innemen die schadelijk zouden kunnen zijn. Als ik nu hoofdpijn heb bijvoorbeeld, dan neem ik gewoon geen pijnstiller, voor het geval dat. En drink geen tonic meer..dat schijnt ook heel slecht te zijn (maar het is zo lekker ) Je moet gewoon proberen er niet zoveel aandacht aan te besteden....als 't komt dan komt 't en als 't niet komt, dan komt 't niet. En gewoon eens in de zoveel weken een test doen. Liefs Ponnetje