huilbuien

Discussion in 'Zwanger worden' started by Poemelke, Jan 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0
    Hoi Dames!
    Ik vroeg me af of jullie dit ook wel eens hebben, ben nu bijna 5 maanden gestopt met de pil, en heb soms echt vreselijke huilbuien! (op dit moment heb ik net mn eisprong gehad, dus ik merk dat ik dan altijd wat emotioneler ben)
    maar af en toe is het niet te harden gewoon! om de kleinste dingen moet ik huilen, en ik kan soms niks verdragen!
    komt jullie dit bekend voor? oop dat iemand reageert, dan kan ik het weer een beetje relativeren en evt. een plekje geven...!!

Groetjes poemelke

2. MissT

MissT Niet meer actief

Hi Meis,

Ik heb dat ook echt heeeel erg... om de stomste dingen rollen de tranen over mijn wangen...
    Ben 'normaal' ook wel emotioneel maar nu is echt heel erg..
    Hormonen... ;)

3. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ooo jaaa zeer heken baar

huil bij alles zo'n beetje, muziek ( laatst ook midden in een winkel pfff ) films. series, kinder programma's mijn man hoeft maar iets verkeerd te zeggen boemmm huilen maar

ben nu 13 maanden van de nuva-ring af en kan je zeggen het gaat dus niet over hahahha

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Hier ook huilbuien, de ene keer blijft het lang droog en dan klapt ineens alles eruit en de andere keer huil ik om de stomste dingen.
    Mijn laatste huilbui nu was na de afspraak bij de gyn voor onze 2e start in de medische malle molen voor ons 1e wondertje.

Laat je tranen lopen want inslikken heeft geen zin.

5. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0
    Pff ben blij dat ik niet de enige ben!!
    echt af e toe kan ik mezelf wel om mn oren slaan, om de geringste dingen komen de tranen!
    Gister moest ik met de hond naar cursus, zat mn auto nog onder de sneeuw, dus dat moest eerst. Toen stond ik al in de file. was dus te laat...
    ik ben halverwege omgedraaid, vreselijk gehuild in de auto!!! toen ik thuis kwam heeft mn vriend me gelukkig fijn opgevangen, en het bad laten vollopen....! maar om zoiets simpels wat ik normaal snel zou oplossen o.i.d. begin ik nu keihard te huilen!!!

Ik ben eens benieuwd hoe dat straks gaat als ik (hopelijk) zwanger wordt! dan kan ik maar beter met een doos tissues in mn tas door het leven gaan!!
    pff ben wel blij dat ik het even van me af kan schrijven!!

Ik huil met jullie mee dames!! :)

liefs

6. Eclipse

Eclipse Bekend lid

Dec 24, 2009
    544
    0
    0
    Hier komen de tranen ook veel sneller.. ben altijd wel gauw emotioneel, maar nu is het helemaal erg.
    Vorige maand moest ik al huilen als ik foto's van baby's zag :D.

Share This Page