Hallo allemaal, Ik kom zoals alle anderen ook met een vraag op deze site. Je ziet en leest heel veel over zwangerschapsverschijnselen en overal staat wat anders. Wie kan mij helpen aan een goede site hierover. Als het goed is, moet komende week blijken of in ongesteld wordt of niet. Je leest dan van tevoren over de verschijnselen. Nou heb ik gelezen over pijnlijke borsten, meestal gaat het dan om de tepel. Nou zijn mijn borsten aan de zijkant dus onder mijn oksel en naar beneden toe erg gevoelig. Ook zijn ze iets gezwollen. Mijn vraag is dus, komt dit door het stoppen met de pil (wat ik pas sinds 2 maanden heb gedaan) of zou het toch kunnen dat het bij een zwangerschap hoort. Verder ben ik wel moe, slaap ik matig en onrustig en heb last van mijn onderrug. Ben niet of nauwelijks misselijk, wel soms een raar gevoel bij het avondeten en dan heb ik weinig trek. Ik weet dat ik nog even moet afwachten maar ben toch benieuwd naar jullie antwoorden. Alvast bedankt. Groetjes, Cindy
Het kan natuurlijk zijn dat je zwanger bent. Iedereen heeft verschillende eerste symptomen. Ik had b.v. helemaal geen last van mijn borsten in het begin. Het enige dat ik had was een verhoogde tempratuur en een vreemde smaak bij een gehaktbal Die vond ik ineens naar nootmuskaat proeven. Dus het kan allemaal, Ik hoop voor je dat het raak is,