hallo, Ik vloel me al 2 weken heel moe en misselijk ben donderdag ziek naar huis gekomen de dokter zei griep. Het is nog altijd hetzelfde gevoel normaal moet ik vantweekend mijn ov hebben,maar ben terug naar den dokter geweest maar hij zij dat het nu te vroeg was om het te testen. Nu was mijn vraag wat denken jullie ervan? Want de dokter zei ook dat ik oververmoeid was. grts evi
wanneer moet je ongesteld worden? Is dat van het weekend? en je voelt je al 2 weken zo? Lijkt me niks met zwangerschap te maken hebben. je zit nu 3/4 dagen voor je menstruatie.. 2 weken geleden zat je nog voor je eisprong. groetjes
ok 2 dagen er voor. Maar echt, als je dit al 2 weken hebt. dan zat je nog voor je ovulatie. een week na je ei gaat het innestelen en krijg kun je te maken krijgen met zwangerschapskwalen, dus bij jou zo'n 5 dagen geleden. misschien heb je iets onder de leden.. hoop in ieder geval dat je je snel beter voelt. groetjes
hallo Ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan, en hij is positief sorry natasja je zat er naast. Wij zijn dolblij groetjes evi
Gefeliciteerd meis....ik had al een klein vermoeden. Bij mij ging het de eerste zwangerschap ook zo..
Hallo allmaal Ik ben nieuw hier en ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen!Ik ben nu een maand gestopt met de pil en ben nu 4 dagen overtijd! De afgelopen week heb ik mij wel wat misselijk gevoeld en gevoelige tepels, rugklachten,pijn in buik. Zelf denk ik dat het van het ontpillen is maar gister voelde ik mij heel de dag duizelig en heb ik een test gedaan maar die was negatief. Gisteravond had ik veel buikpijn en rugklachten wat ik bij ongestelheid ook meestal heb dus ik dacht dat ik vandaag ongesteld zou worden!niet dusssss! Vind het allemaal wel erg onduidelijk, zo weet ik niet wanneer mijn volgende ovulatiedag is!Na hoelang zullen jullie naar de huisarts gaan? kus sabine
ik herken mij daar ook in ik had dezelfde kwaaltjes het is wel onduidelijk he daar heb je gelijk in, hopelijk heb je snel nieuws he ben benieuwd sucses! tot gauw
jij bent toch nu zwanger EVI?Had jij die kwaaltjes toen ook dan! zelf kan ik het mij niet voorstellen dat na een maand met de pil gestopt te zijn, dat ik dan zwanger ben!Na hoeveel maanden was het bij jouw? kus sabine
ja ik had die kwaaltjes toen ook al en op 2 maanden is het gelukt,daarom het zou kunnen bij jou he en ik hoop voor jou dat het zo is ben benieuwd evi
iedereen bedankt kan er me even iemand uitleggen hoe ik de zwangerschapsbanner kan instaleren want ik en mijn man zijn er al 2 dagen mee bezig en het lukt ons niet alvast bedankt he mamas evi
@Sabine: Ben je al gewoon ongesteld geweest? Of ben je nu aan t wachten op de eerste keer na het stoppen van de pil? Liefs, Duveldraakje