Dames, Wie herkent dit en hoe lang duurde het. Ben vandaag 12 weken zwanger en heb al sinds 3 dagen ongelooflijk pijnlijke borsten, echt niet normaal. Ron 6 a 7 weken had ik het ook iets, maar nu echt veel erger. Zelf een BH aantrekken doet zeer! Blijft dit zo of is het bij jullie ook weer over gegaan???
hoi badeendje, ik ben nu 9,3 weken maar ik heb al vanaf 4 weken last van mijn borsten.. soms erg pijnlijk en soms dagen dat het meevalt.. ze zeggen dat het over kan gaan maar het kan ook zijn dat het de hele zwangerschap blijft..ik hoop dat het bij mij snel over gaat want ik word er ook gek van..hihihi
Bij mijn eerste zwangerschap had ik hier voor de eerste zwangerschapstest al last van en het gaat over/wordt minder.
Hoi dames, Ik heb ook enorm veel last van pijn aan mijn borsten, al van het begin van mijn zwangerschap. Vooral de temperatuursschommelingen doen er geen goed aan, en is ook een zeurende pijn die toch wel een paar minuten soms een half uur aanhoudt. De tranen springen mij er soms van in de ogen, in het begin hielp het nog als ik er wat zachtjes over kon wrijven of een warm doekje oplegde. Maar gisteren pfff de pijn bleef gewoon, probeerde me op iets anders te concentreren en na een kwartier ebde het dan toch weg. Toch zal ik blij zijn dat ik er vanaf zal zijn, ik zit dan wel gelukkig in mijn laatste weken.
hier ook veel last van borsten. Vanaf 4 weken en even wat minder geweest maar nu nog steeds, ben nu 16 weken. Word er inderdaad af en toe ook helemaal gek van. Maar niets aan te doen. Bij de eerste heb ik hier ook lang last van gehouden. Helaas geen goed teken voor jou. Succes ermee!
Ik weet sinds donderdag dat ik zwanger ben en sinds die tijd ook al pijnlijke borsten. s morgens heb ik er helemaal geen last van, maar in de loop van de dag worden ze pijnlijker. Ik hoop dat het wel minder gaat worden.
Hier ook pijnlijke borsten gehad, was echt pijnlijk van de 4e week tot de 12e week, nu af en toe nog, Nu meer last van m'n tepels, die groeien en da's ook pijnlijk.
Wow, pas bij 12 weken echte pijn? Ik word 's ochtends wakker en dan durf ik me de eerste paar minuten niet te bewegen, omdat ze me er bijna af gieren van de pijn....... en ik heb cup a. Daarnaast zorg ik dat ze zo min mogelijk contact hebben met stof o.i.d., dus BH's gaan gelijk uit zodra ik thuis kom. Arme vriend ook, die wil al dagen even voelen of ze groeien, maar hij mag er niet eens meer naar kijken. Als het nog erger wordt dan dit, durf ik niet meer...
Vervelend kwaaltje! Ik heb er ook erg last van gehad (ze zijn ook behoorlijk gegroeid ) Na de 18e week werd de pijn minder en nu doen ze geen pijn meer!
Oh nee, dan heb ik dus nog wel even te gaan. @lunacy, in het begin heb ik het ook gehad, daarna ging het weer over en nu is het weer terug als nooit ervoor. Ik heb nog een zoontje van 2 en die moet ik zo nu en dan dragen (trap op ed), maar dat doet me toch zeer.....ach het is voor en goed doel.....maar wel vervelend.