hoi meiden, ons kindje is vanavond erg veel aan het bewegen en schoppen. het doet echt pijn ook. het lijkt wel alsof ze elke dag meer gaat bewegen. hebben/hadden jullie dat ook? dat je kindje meer gaat bewegen naar mate je aan het einde loopt?
Hier gaat ze niet meer bewegen (als dat het geval is, zou ze 's nachts doormoeten, want voel haar de hele dag door ), maar de bewegingen worden wel pijnlijker. Hardere schoppen, tegen je ribben, bekken en ook m'n organen krijgen er flink van langs volgens mij En ook een hoop druk zetten, soms wel een kwartier achter elkaar, waardoor ik ook wat beurse plekken in m'n zij heb
Hier nog een die bijna de hele dag aan het bewegen is! Aan de ene kant fijn om een teken van leven te voelen, maar het doet wel zeer, de bewegingen zijn nu erg sterk, trek ze bijna niet meer! Ook veel geduw in mijn ribben! Hopen dat ie snel zin heeft om eruit te komen!!!
Hier ook!!! Ik heb nu al bijna 2 weken "last" van een wiebelkont die niet weet hoe ze moet liggen. Met koppie omhoog, koppie naar beneden of zelfs nog overdwars! Pfff, best pijnlijk! Ook heb ik "last" van een voetje, wat steeds in mijn buikwand wordt gepland en dan naar de andere kant van mijn buik verhuisd. Het ziet er heel leuk uit voor mijn mannetje, maar het voelt toch echt minder prettig! En soms heb ik het idee dat ik botjes voel.....herkent iemand dit? Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar tja...echt alsof ik botjes voel..
Waar denk je dat knietjes en elleboogjes uit bestaan Dat is best stevig en kun je dus ook best stevig voelen!
Hier voel ik Uk ook echt heel veel en hard! Vooral onderin doet het soms erg zeer, dan is uk echt met ellebogen aan het werk Ook ben ik rond mn navel helemaal beurs en heb ik ook wat blauwe plekken op mn buik.
Hier ook, zeker als ik wil gaan slapen en op me zij ga liggen. Dan krijgt ze duidelijk net wat meer ruimte omdat me buik dan ontspannen op het matras hangt en dan gaat ze me toch tekeeeer... pijnlijk soms en een super raar gevoel.
Ooooow dit is zo herkenbaar... pff ik heb de afgelopen UREN ook zo last van gehad. Dan een dikke bult onder me ribben, ze zit altijd met haar kontje boven tegen de ribben aan.. maar bij mij lijkt het ook dat het met de dag erger wordt. ze schopt en wupt en duwt alle kanten op, lijkt net of ik spastische darmen heb.. en bij elke beweging spring je ff omhoog denk je whoooowwwhh... gevoelig. ik voel haar soms wel op 3 4 plekken, en als die harde bobbel aan de rechte kant er uit steekt en ik druk er op voel ik onder links als het door drukt.. Maar zo weet ik dat ze goed levendig binnen is, soms een beetje te. Me buik gaat alle kanten op, soms heb je ook momenten trilt en schokt je hele buik heen en weer en dan in 1 keer POK (dat was dan weer een schop en dan allemaal schuifbewegingen en dan weer POK en dat getril. Ik weet echt niet wat ze aan het uitspoken is dan.. hihihi..
Ze lag hier laast met der koppie naarbeneden en als ze de hik had en ik lag op bed, nouja zeg dat voelt ook raaaaaar... haha
Ja das heel normaal zo tegen het eind, maar wel pijnlijk! Zeker bij de tweede, dan lag ik op mn rug en dan kreeg mn buik gewoon zn eigen leven en draaide alle kanten op! Deed zo zeer dat ik soms dacht dat hij gewoon door mn buik naar buiten zou komen!