heeeey damess ik heb nou al 2 weken echt zoveel afscheiding dat ik er bijna bang van word . ik had afgelopen maandag al ongesteld moeten worden maar nog steeds niks te zien..ook nog geen positieve test gehad
Is de afscheiding wit of bruin? Als het bruin is heb je kans dat dat gewoon je menstruatie is. Ik weet niet wanneer je gestopt bent met je pil? Daarnaast kan het ook nog zijn dat je eisprong later is geweest dan je misschien dacht. (dat kan natuurlijk alleen als je geen ovulatietesten gebruikt anders weet je wanneer je eisprong was)
nee het is echt wit... maarja weet t ook niet meer.. het is nu dag 36 van mn cyclus ..normaal heb ik altijd gewoon 28 a 29 dagen ben in augustes gestopt met de pil toen was het gelijk weer goed toen in december weer begonnen en in januarie weer gestopt..
Bedoel je dat je in december weer met de pil bent begonnen en vervolgens in januari weer bent gestopt? Als je dat bedoeld dan kan het ook zijn dat je cyclus van slag is. Je lijf krijgt dan natuurlijk steeds een boost hormonen van je pil en dan is het weer weg. Het kan ook zijn dat je nu je eisprong hebt... Lastig hoor! Zelf zou ik, als het zo blijft doorgaan, gewoon even langs de huisarts gaan.
Hoi, Misschien ben je toch zwanger?! Dit was namelijk mijn eerste duidelijke symptoom van mijn zwangerschap!!Gewone witte afscheiding, maar dan meer dan anders. Bij mij kwam het ook wel 2 weken voordat ik moest testen (dus na de bevruchting). Het is trouwens ook mijn hele zwangerschap gebleven, vond ik wel een vervelend kwaaltje. Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent!
hey dames,, ik ben nu 12 dagen overtijd en 3 nega testen gehad:x vanmorgen bij de HA geweest en ze zei mij dat ik vrijdag nog een thuistest moet doen en is die dan nog steeds nega dan maandag bloed test.. had een cyclus van 28 dagen, kon ik de tijd op gelijk zetten.. 2 weken voor nod veel witte vloed gehad.. vanaf dat ik me nod moest krijgen ook weer veel witte vloed, voel het soms gewoon lopen pijnlijke tepels, soms branderig, hardere/grotere borsten. soms misselijk als ik te snel opsta en snel shaggy en eet meer.. ik word erg onzeker omdat mijn lichaam me eigenlijk zegt dat het mss nu raak is maar toch twijfel ik omdat ik bang ben telleur gesteld te worden pfff wie heeft er meer ervaring mee?? groetjes