pijnlijke borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door heidi, 6 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Een vraag ik heb namelijk last van mijn borsten vooral aan de zijkant zijn heel gevoelig.Ook heb ik echt een ader erdoor lopen dikker als anders en voelen ze ook zwaarder aan!
    Ook heb ik door de dag soms zo een benauwd gevoel en begin ik mij slecht te voelen.
    Heeft iemand hier al eens van gehoord.
    8 sept is mijn nod dag.
    Normaal heb ik niet zo een last hiervan en deze keer heb ik ook geen last van ongesteld pijn van tevoren.
    Alvast bedankt,
    Heidi
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Haalo Heidi
    Als ik jou was zou ik het even in de gaten houden en anders even de dokter bellen
    Want een benauwd gevoel en jezelf daardoor slechter voelen lijkt mij niet goed.
    Zou evt ook kunnen duiden op een zwangerschap, kan je al testen, dan weet je daar in ieder geval wat meer over.

    Ben benieuwd
    Groetjes
     
  3. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hallo Jolanda,
    Bedankt,
    Zou misschien wel kunnen testen maar daar is het nog wat vroeg voor denk ik niet!
    Wil mij er niet op instellen anders word het alleen maar een telleurstelling.Zal proberen de laatste dagen voorbij te krijgen.
    Heidi
     
  4. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Ik duim voor je(doet pijn he die borsten had ik van de week ook,voel je je een koe???)
     
  5. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Ja het is best pijnlijk.Normaal gezien laat ik me niet rap hangen maar de laatste 2 dagen ben ik niet te genieten ben te moe om iets te doen gewoon omdat die borsten zo een pijn doen en dat ik me niet super in mijn vel voel.
    Ben best wel veel gewend maar af en toe moet je toegeven dat het even iets minder is he.
    Heidi
     
  6. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    JA gewoon alles over je heen laten komen!!!
    en afwachten!!!
    nameless
     
  7. Je kan altijd al testen.
    Toen ik zwanger was van onze Tibo* dan voelde ik me heel erg moe en pijnlijke borsten.
    Ik heb 1 dag voor mijn NOD getest en hij was positief.
    Suc6 !!
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    3 dagen is wel nog een beetje vroeg, als staat op sommige testen dat er al vanaf 4 dagen voor nog getest kan worden. ik zou nog even wachten!
     
  9. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hallo,
    Allemaal erg bedankt voor de reactie`s.
    We zullen maar het beste hopen.
    Heidi
     
  10. sylvia21

    sylvia21 Lid

    5 sep 2005
    67
    0
    0
    Huissen
    wij zijn niet gepland zwanger geworden en toen ik pijn aan mijn borsten had andere pijn dan met mijn menstruatie heb ik een test gedaan en bleek dat ik zwanger was dus testen kun je altijd doen wanneer jij het wilt en er klaar voor bent.
    Veel succes

    Knuffels Sylvia
    (PS, het kindje is wel erg welkom hoor!)
     
  11. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    hallo,
    Wat fijn te horen dat het zo goed gegaan is bij jullie.
    Hoop dat het voor ons ook snel zo mag zijn, moet nog een dagje wachten voorlopig alleen die pijn in de borsten niet in de buik zoals anders.
    groetjes heidi
     
  12. sylvia21

    sylvia21 Lid

    5 sep 2005
    67
    0
    0
    Huissen
    ik weet het pijn in je borsten doet ook echt zeer ik heb er ook nog steeds last van probeer eens als je doucht af te sluiten met een koude straal op je borsten dat helpt echt ik doe het nu ook en het verzacht.
    Ook gebruik ik nu borsten creme van de etos dat zorgt ervoor dat de huid soepel word en blijft

    Knuffels Sylvia
     
  13. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    ik ben net gestopt met de pil een maand geleden.
    nu heb ik bijna een week voor mijn menstruatie zal moeten komen verschikkelijk pijnlijke tepels en mijn borsten lijken harder dan ze normaal zijn.
    ff afwachten weet namelijk niet of dat met de aankomende menstruatie te maken zal hebben of met een evt zwangerschap. maar lees hier meerdere over dat dat meerdere overkomen is na de bevruchting als een van de eerste tekenen.
     
  14. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Ik hoop het beste voor jouw zou natuurlijk heel leuk zijn he.
    Veel succes
    Heidi
     
  15. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Nou dames,

    Nog even afwachten en dan maar gaan testen.
    ik duim voor jullie, succes

    groeten Miekie.
     
  16. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Voor mij gaat het verhaal helaas niet op.
    Ik heb heel erg pijnlijke borsten gehad en ik ben ook net gestopt met de pil....helaas ben ik niet zwanger en moet dus gewoon wachten tot de :evil: komen.

    Pijnlijke tepels kunnen komen door het stoppen met de pil. Dan zijn je hormonen nog erg van slag.
    Maar ik zal voor je duimen.
     
  17. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    spannend heidi....
    Ik zal voor je duimen!!
    Bij begon het ook met mijn borsten en daarna een postiee test. Succes nog even met wachten
     
  18. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    voor jou gaat het al opschieten heidi.
    ben benieuwd toch best spannend allemaal hoor.
     
  19. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    Voor mij gaat het verhaal helaas niet op.
    Ik heb heel erg pijnlijke borsten gehad en ik ben ook net gestopt met de pil....helaas ben ik niet zwanger en moet dus gewoon wachten tot de :evil: komen.

    Pijnlijke tepels kunnen komen door het stoppen met de pil. Dan zijn je hormonen nog erg van slag.
    Maar ik zal voor je duimen.


    dank voor je antwoord, als het niet zo is dan is het echt niet zo erg hoor.
    voor mij hoeft het niet direct raak te zijn,.
    maar deze brandende schurende pijn nij aanraak ken ik gewoon niet.
    wist niet dat het ook kan komen door het stoppen van de pil . ik zit inderdaad in mijn allereerste cyclus van mijzelf na het stoppen met de pil.
     
  20. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Bedankt allemaal wat ben ik blij met dit forum!
    Tot nu toe alleen die pijn in de borsten verder niets.normaal ben ik wel altijd te vroeg met mijn ongesteldheid maar niks te bespeuren.
    Wat wel misschien een vreemde vraag heb een beetje last van lichte slijm is dat ook normaal?
    Spannend ga straks even een testje halen kan ik in het weekend misschien testen moesten de duivels er nog niet zijn.Zou het liever nu al doen en hopen op een goed resultaat dan kan ik mijn vriend straks verrassen maar de testen hier in belgie zijn ook zo duur om zomaar te gaan testen he.
    Groetjes Heidi
    En verder allemaal veel succes!
     

Deel Deze Pagina