pijnlijke borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door heidi, 6 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San

    San Lid

    25 aug 2005
    17
    0
    0
    Hey Heidi,

    Als ik jou was zou ik niet te snel zijn met testen. Vorige maand had ik ook verschrikkelijk pijnlijke borsten en leken ze een pak groter dan normaal. Ik voelde me moe en niet goed in mijn vel, maar de duiveltjeszijn er toch doorgekomen met 1 dag vertraging... Ik wil je absoluut niet ontmoedigen hoor, maar probeer er nog niet teveel op te hopen, want dan is de teleurstelling achteraf des te groter als het niet zo moest zijn... In ieder geval superveel succes, ik duim met je mee!!! :)
    PS: Mijn man lachtte al met mij. jij was gewoon schijnzwanger zei hij. Kan dit eigenlijk????
     
  2. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi San,
    ik heb er inderdaad ook al eens van gehoord weet wel niet als het klopt.
    ze zeggen als je er zo erg mee bezig bent dat je vanalles begint te voelen wat op een zwangerschap kan lijken.
    Dat omdat je het zo graag wilt.
    Heidi
     
  3. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ja schijnzwanger bestaat inderdaad, je hebt verschillende zwangerschaps verschijnselen zonder dat je zwanger bent. Dit gebeurt wel eens volgens mij omdat je er dan veel te veel mee bezig bent.
     
  4. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hallo allemaal,
    Vanmorgen opgestaanen dacht vandaag testdag en daar waren de rode duivels jammer!
    Op na de volgende ronde.
    Verder iedereen succus.
    Heidi
     
  5. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    jammer hoor
     
  6. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Hallo Heidi

    Ja schijnzwanger kan voorkomen ja.
    Alleen hoeft het niet zo te zijn dat je er te veel mee bezig bent hoor.
    Ik weet er alles van.
    Ik heb een paar maanden zo gezeten nl.
    Het begon met misselijkheid en eindigde met borstvoeding.
    Terwijl ik niet echt bezig was met zwanger worden.
    Ja ik was gestopt met de pil, maar bij ons dochtertje duurde het ook een jaar voordat het raak was, dus ging er niet vanuit dat het nu zo snel zou gaan.
    Het was meer zo van wanneer het komt dan komt het.
    Maar in die ongeveer vier maanden , had ik alles van een echte zwangerschap.
    Misselijk( maar gelukkig niet overgeven) pijnlijke borsten, groeiende buik, en dus op het laatst borstvoeding want ik nu nog steeds heb want het wil niet stoppen.
    Allemaal erg vervelend, want zelfs de ha dacht dat ik zwanger was en dat mijn baarmoeder stant net onder de navel was.
    Allemaal nep, want op de echo was alleen een zwart beeld te zien.
    Ja het is wel zo dat je als je je zwanger voelt, je het ook gaat denken, dus dan ben je er idd mee bezig.
    Tja verder ligt het allemaal aan de hormonen, dat zijn zulke gekke dingen ;)

    Groetjes
     
  7. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi Jolanda,
    Wel raar allemaal he.
    Ik dacht deze week ook dat ik zwanger zou zijn. Mijn borsten die abnormaal pijn deden,benauwd voelen nie veel eten enz...
    ik dacht bij mezelf hoe kan zoiets ben ik gek aan het worden?Nuvandaag dus ong maar heb echt zoiets van volgende keer beter meer niet maar de dagen ervoor was ik er iets meer mee bezig maar dat was omdat ik nog niet ong was, en kon er niet echt met iemand over praten want ze begrijpen het precies niet ze zegen dak er te veel mee bezig ben maar voor mijn gevoel valt het wel mee op dit moment heb ik meer de angst van wat als ik zwanger ben kan ik het wel allemaal aan en zoveel meer...
    Daarom ben ik ook zo blij met dit forum.Ik heb mezelf ook voorgenomen toen ik stopte met de pil dat het wel voor volgendjaar zou zijn en daar probeer ik mij ook aan te houden dan.
    Sorry dat ik hier een beetje uitbarst maar moest er even uit.
    Groetjes heidi
    OP na ronde 3!
     
  8. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Hoort er allemaal bij de-hoop-ik-aanstaande-moerders-gevoelens!!!
     
  9. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Hallo Heidi

    Daar zijn we ook voor hoor!

    Je kunt hier altijd je hart luchten, dat is ook zo prettig van het forum toch?
    Niet alleen voor informatie, maar ook om elkaar een hart onder de riem te steken.
    En ookal ga je er vanuit dat het nog wel even duurt voordat het echt zover is, wanneer die duivels komen is dan toch altijd een teleurstelling.
    Daarbij ben je idd nog niet lang bezig, bij ons duurde het een jaar voldat het raak was, maar ik was er eerst wel heel erg mee bezig ( dan heb ik het niet over die schijnzwangerschap , want dat was dit jaar)
    Maar op het moment dat ik bij mezelf zei, het komt wanneer het komt, en ik ging mijn zinnen op iets anders zetten, was het ineens raak.
    Maar het is natuurlijk wel zo, als je iets heel graag wilt , moet het eigenlijk zo snel mogelijk ;)

    En als je je hart weer wilt luchten, gewoon doen!!!

    liefs
     
  10. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hallo Jolanda,
    Heel erg bedankt doet me goed.
    Ga inderdaad ook mijn zinnen op iets anders zetten en verder zien we dan wel.
    Groetjes Heidi
     
  11. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Hoi Heidi balen joh, maar inderdaad er zullen nog meerdere kansen volgen. je bent wel precies in je cyclus lijkt mij omdat het vandaag testdag was en je bent ong. geworden.
    ik ga het na het weekende weten maar ik probeer mij niet te veel er op te focussen is niet goed.
    heb nog wel pijnlijke borsten . .lieke.
     
  12. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Jammer dat de duiveltjes toch zijn gekomen, Heidi!
    Sterkte met de ongi-week en succes met de volgende ronde!

    Groetjes, Wendy
     
  13. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hallo Lieke,
    ik heb inderdaad een goede cyclus.Toen ik aan de pil zat was het 29 dagen de eerste na het stoppen op 26, en nu op 27 dus mag er niet over klagen als ik van andere meiden zie dat ze zo onregelmatig zijn.
    Groetjes Heidi
     
  14. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik heb minders last van mijn borsten als andere keren, maar mijn tepels zijn nu wel erg gevoelig (niet pijnlijk) moet nog drie dagen geduld hebben
     
  15. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Veel succes meid!
    Ik duim voor je!
    Dat geduld opbrengen is niet makkelijk he maar volhouden!
    Groetjes Heidi
     
  16. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ja, wachten duurt lang. Hopelijk wordt het wachte beloond!
     
  17. ryanneke

    ryanneke Nieuw lid

    28 okt 2005
    1
    0
    0
    Hallo,

    Ik ben nieuw hier en zit een beetje met hetzelfde maar ook weer net iets anders.
    Ik kreeg ook klachten toen ik eigenlijk ongesteld had moeten worden dit was 8 okt.
    Ik had zoveel buikpijn dat ik op de eerste hulp terecht kwam daar kwammen ze tot de conclusie dat ik positief was dus zwanger dit was getest door middel van me urine.
    Nou moest ik afgelopen week komen op echo ze hadden uitgerekend dat ik dan ongeveer 7 weken zou zijn maar zeker weten deden ze niet want ik had gewoon de pil geslikt.
    Ik was dus niet bezig om zwanger te worden maar ja de ongesteldheid bleef uit .
    heb dus idd zwangerschaps kwaaltjes.
    Nou kwam als uitslag bij de echo dat er niks zat nu werd gedacht aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus moest ik nu om de 2 dagen bloed laten prikken.
    Vandaag kreeg ik de eerste uitslag van het bloed onderzoek en wat blijk ik heb >1 hcg dus negatief in het bloed.
    Dit vind ik dan een beetje vreemd ben nog steeds niet ongesteld heb nog steeds klachten test in bloed is negatief terwijl de urine test in het ziekenhuis ander halve week positief was.

    Moet vandaag eigenlijk nog een keer bloed laten prikken maar ja zie daar het nut niet meer zo van in.
    Dus hoop ik dat ik snel ongesteld word zodat ik weer met de pil kan beginnen.

    greet ryanneke
     
  18. liefje

    liefje Actief lid

    12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Ik heb ook af en toe pijn aan de zijkant van mijn borsten en voel me ziek zonder zigenlijk echt ziek te zijn
     

Deel Deze Pagina