Hallo allemaal Ik zit al een paar weken op dit forum En ben benieuwd als er moeders of vrouwen in mijn omg nog een kinder wens hebben uit Beverwijk of omgeving Ik ben hier komen wonen begin sept 2010 Wat ik zelf heel lastig vind. Ik ben geboren in Venray en daar mijn hele leven lang gewoont Ken hier niemand wat voor mij niet makkelijk is. Vaak wil ik weg hier en terug naar mijn vertrouwde omgeving. Wat niet mogelijk is omdat de kinderen van mijn viend hier nog niet zo lang wonen en dit al sinds de scheiding hun 5de basisschool is. Ik hoop wat leuke contacten te krijgen Groetjes Vivian
Hoi Vivian, Ik kom ook uit Beverwijk. Lijkt me niet leuk voor je als je helemaal vanuit de andere kant van NL naar het westen moet verhuizen. Heb je zelf al kids, hoe oud ben je? Ik ben 33 en helaas nog geen moeder. We zijn al ruim 2 jaar druk bezig. Groetjes, Mykelti
Ik kom uit omgeving Venray, dus daar heb je weinig aan Lijkt me ook moeilijk om in zo'n nieuwe omgeving te wonen. Heb je daar ook geen schoonfamilie? Kun je misschien op een sport gaan ofzo om nieuwe mensen te leren kennen?