17 weken zwanger en voel ukkie al drie dagen niet

Discussion in 'Zwangerschap' started by Loontje23, Dec 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loontje23

Loontje23 Actief lid

Nov 15, 2011
    212
    0
    0
    ben vooral bezig met het gezin :)
    misschien een heel stomme vraag,
    ik ben zwanger van de vierde en voelde met ruim 15 weken al dat de kleine aan het bewegen was, shupjes draaien enz, nu heb ik bijna drie dagen al niets gevoeld, is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken?

misschien ligt de kleine uk nu verder naar achter waardoor ik het minder voel, maar ook als ik mijn buik een beetje schud, dan voel ik niets....

hebben jullie dit ook wel eens gehad??

2. Dana

Dana Niet meer actief

bij mij zit er soms ook dagen tussen, volgens mij mag dat ook met deze termijn. ik heb wel mijn placenta aan de voorkant dus ik voel sowieso niet alles of iets minder.

3. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    2,484
    0
    0
    Je hoeft je baby pas met 26 weken iedere dag te voelen, dus niet direct zorgen maken!

4. Loontje23

Loontje23 Actief lid

Nov 15, 2011
    212
    0
    0
    ben vooral bezig met het gezin :)
    bedankt voor jullie reacties, heb voor de zekerheid maar even gebeld, en dat is ook wat de verloskundige zei, we hebben namelijk zaterdag de pretecho, en ik zou het heel erg vinden als er zeg maar geen "pret" aan is, ze zei als ik morgen nog een rot gevoel had, dat we even hartje zouden luisteren, maar het stelde me wel gerust dat het in iedergeval voor 26 weken niet dagelijks hoeft te zijn,

en dan is het nog wel de vierde, net alsof ik alles alweer vergeten ben ppffff wat hormonen al niet met je doen

bedankt meiden

Share This Page